sanneback

Direktlänk till inlägg 7 januari 2014

7 januari

Av sanneback - 7 januari 2014 19:15

äntligen är tandvärken borta, men är lite smått öm fortfarande

jag hade rätt, och en ny härlig rotfyllning fick jag börja med idag..... en mindre glad sanne

bara två-tre besök kvar hos tandläkaren innan det är klart!

men de var som jag trodde, den ena tanden som jag inte har rotfyllt krånglade

då när jag skadade dom så kunde man skymta pulpan på denna tand men inte blottad

dock så kunde detta problem komma efter några år med tanke på den skada jag fick

nerven var nästan död, så de gjorde så förbannat ont när hon skulle dra ut sista biten....

så ligga tårögd hos tandläkaren 1 timme så känner jag mig ganska slut idag.

och längtar inte tills nästa gång, fan för tänder 

 

inte nog med de fick jag en jävla p-bot fast jag betalade p-avgift men på arlanda tydligen.... 

skrev in fel nummer på sms:et man betalar med så därför fick jag böter

men förhoppningsvis drar dom tillbaka den, har ring och mejlat massor idag

annars så får jag väl bara betala den, synd bara att parkeringen på arlanda vart oanvänd.. 

plus så när jag försökte ringa folksam så hade hela deras system kraschat

fick även en otrevlig kommentar att jag inte borde ringa om en sån här sak efter långhelg...

så jag la på i hennes öra, otrevliga människor som ska ha service som yrke har jag aldrig förstått mig på, och jag måste få ringa dit när jag vill så länge dom har telefontid vad det än handlar om?! eller?!

 

jag hoppas att denna dag är slut på jobbiga saker, pallar fan inte mer skit! 


 

 

dock är denna bild ganska skön ändå :P men inte när jag tänker efter på vad jag fått stått ut pga. denna otroligt dumma idé vi (jag) fick denna kväll för 8 år sedan...


så jag skippade träningen idag, känner mig verkligen i oform för gymmet idag

plus så är ju tanden öm, pulserar då och då så träning kanske är en dålig idé också

men åkte förbi sportsgym och fixade en veckas kort för att testa

så får se hur de känns, annars så stannar jag på mitt kära fristilen :)

ska försöka dra med mig Mimmi och Sofia imorgon, slipper gå och kolla runt själv

men ändå så är magkänslan sådär nu nere på stan, massor av folk och känns som att alla tittade ut en... men man får väl brösta upp sig lite extra och ta det som komplimanger istället;) haha

men som på alla gym denna månad på året är det proppat med folk så de är väl bara att stå ut

märks på fristilen också, varit kanske max 5-7 personer när jag varit där i nov-dec

men nu är de fan fullt, men så är de väl över allt? 

 

nu ska jag städa lite och bädda rent sängen, koka ihop en matlåda sedan duscha

sängen kommer kännas extremt skön efter denna pissiga dag...... 

 

s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards