sanneback

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av sanneback - 5 januari 2014 22:30

vilken skön dag, eller önskar jag vakna lite tidigare! men imorgon är klockan ställd på 7.30

bara för att försöka komma upp lite tidigare för att inte chockas på tisdag!

men tog med mig Cecilia och Sofia på skridskoåkning vid Andersön idag :)

hur härligt som helst! de kommer garanterat bli fler gånger så länge isen är fin

jag funderar på att köpa mig ett par långfärdsskridskor, de vore nått :)


                         

härligt va? :)


sedan åkte jag på gymmet, skulle köra ben och mage men efter 3 övningar på ben fick jag avbryta, jag har fått tandvärk från helvetet och de gick inte att köra

jag har en ihållande ilande värk i ena framtanden(den jag slog ut för 8 år sedan) vilket jag är orolig över... den rotfyllningen jag fick göra i samband med utslagningen kan ha börja tjorva

nu när man ute i kyla och kommer in i värme så reagerar den bit pulpa som är kvar, eller nått fel med lagningen från rotfyllningen och där av värk i tanden... som om att jag inte lidit av visdomstandvärk i några dagar också, bläää

men med tanke på att man inte går gratis längre känns de fan inte kul

och behöva öppna upp tanden igen är inget jag ser fram emot....

men må ju ringa och fråga tandläkaren på tisdag och  höra vad dom säger

När ska de gå bra någon gång? :(

och så har killarna varit här för att kika på hockeyn, och titta på hockey med henke p är fan ganska underhållande fast de gick sämst för sverige ... tråkigt som tusan :/


 

nu ska jag sova, 


s.



Av sanneback - 5 januari 2014 10:05

bio igår var bra, den är svår att förklara vad det handlade om, men rolig var den :)

efteråt så hämtade vi upp Sofia för att åka en sväng, svängen fick bli till Lugnvik

jag fick på att ta kort på en stjärnklar himmel! (varför kunde de inte vara så igår?:( )

men jag lyckades få någon bild efter ett par försök, man ser ju faktikst lite stjärnor!

 

           

nu vet jag vad kameran ska ställas in på, för först blev bilderna åt det bruna hållet än de blåa

men tillslut vart de resultat jag ville ha! dock kan dom blivit lite suddiga men kan vara för att jag tryckte av kameran på stativit vilket kan leda till att det hinner skakas ändå...

skulle ha tagit med självutlösare... men de blev ju helt okej för första gången ändå?! :)

sedan fick Sofia och Mimmi stå modeller denna gång, tack för hjälpen :P

Joel satt mest i bilen och lyssna på musik! haha han vart lite rastlös efter ett tag..

sedan åkte vi hem, en väldigt nöjd Sanne för dagens foton somna gott!

 

idag får vi se vad som blir, ska käka lite frukost nu sedan kanske gå ut

det är ju äntligen lite minus men ingen snö än... kanske kommer

men kanske göra en utflykt? jag är sugen på nått sånt

suttit inne alldeles för mycket under min ledighet, kanske inte så konstigt med tanke på vädret

men de som känns grymt skönt att man har en dag med ledighet till

så imorgon är de inte jobb som gäller och de känns hur bra som helst :)

 

 

s.

   

Ovido - Quiz & Flashcards