sanneback

Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

4 januari

Av sanneback - 4 januari 2014 18:15

efter gymmet tog vi en promenad med Harry i det otroligt gråa vädret...

men såg att till veckan ska det bli kallare, och förhoppningsvis lite snö :) jag hoppas


   


 

         

   

jag gillar att mina fotokunskaper blir bättre och bättre!

jag ser stor skillnad mot bilder i början av året(förra året så klart:P) tills nu

klarar av inställningar på ett helt annat sett och de är tack vare att man testat, prova och läsa sig till olika tekniker mm. Jag är fan lite smått stolt över mig själv när de gäller kameran :)

som ni ser på bilderna så är vattnet lite "dimmigt" och de är för att jag har en längre slutartid

dom två bilderna nedanför visa lite lättare så man förstår, 

den första bilden ser man vågorna  och den nedre bilder ser man inte vågorna längre, vattnet blir mjukare tack vara en längre slutartid :)

förstår ni?


   


Joel somna precis i soffan, så ska kika lite på dator och sedan byta om för bio

sitta och klura på vad jag vill göra detta år, vet tre saker nu som jag ska försöka utföra, 

det kommer en annan dag, men de känns så att jag måste skriva ner de för att kunna få de "verkligt" annars så rinner det mesta ut ur sanden om de man pratar om... 

det är några saker jag sagt i år och dar känns de som men inte blivit av, så ändring på de

annars kanske man väl lika gärna kan hålla tyst? :P 

 

s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards