sanneback

Direktlänk till inlägg 22 december 2013

22 december

Av sanneback - 22 december 2013 23:23

Joel kockade ihop en riktigt god middag idag, räksås med saffran och tomatsmak :) smaka parfekt!!
Tränade ryggen idag, gick fint! Har även lyssna på julmusik och haft massa tända ljus här under dagen då vi fixat med olika saker,
Plus så har de fallit lite snö ute, hoppas den ligger kvar!

Nu blir de sängen, imorgon är de stan, gymmet, städa och sedan soffmys resten av kvällen :)

Godnatt

s.

 
 
Reseblogg

Reseblogg

22 december 2013 23:41

kram på dig Sanne! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den på facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan inte låta bli på något vis :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt. Jag skriver själv en reseblogg om Kina, inte riktigt samma tema som du kanske ;-)

Fortsätt skriva! Kram

http://killensomdrog.se

sanneback

23 december 2013 15:36

tack så mycket! vad kul att höra att någon gillar den :) jag ska kika en och läsa vad du har för dig, min pappa var i kina på jobb under en tid för några år sedan! ha de gött! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards