sanneback

Direktlänk till inlägg 5 december 2013

5 december

Av sanneback - 5 december 2013 17:31

Det är så skönt att vara hemma :)
Och snart ska jag iväg och käka middag hos Erika med Sofia! Det blev ingen Harry ikväll, jag känner att nu när jag äntligen blivit fin i huden bli dålig igen? Jag orkar inte :/ om vi bara skulle ha tagit en promenad hade det gått bra men vill ju vara där en längre stund då båda päronen jobbar, då Joel åker dit och myser med han så åker jag och myser med vänner :) men känns så tråkigt med allt detta, jag blir verkligen superdåligt :/ efter nästan två veckor ifrån han så är jag ganska så fin i huden, jag fattar inte vad Harry har som inte abbe har? Men han har de så bra med Pia och Christer, kan inte ha hittat bättre personer som han får vara med :) men vill ju hjälpa till med träning och så, men då är det endast utomhus som gäller framöver! Och inge klapp... Hur nu det ska gå ?
Annars så känns det så bra att komma hem till ett hem, vi har ju inte brytt oss så mycket om inredning mm, men nu börjar det ta sig, och bättre kommer de bli efter jul, då julsaker ska bort och sovrummet fixat, nytt köksbord och en ide om hur vi ska göra med det andra rummet :)

Älskar Mina nya lyktor som hänger i fönstret, hitta ett par av samma material men som är på en fot i Malå, så ska nog slå till på dom nästa gång om dom finns kvar, till sommaren!
Tränat har jag hunnit också, gymmet har varit saknat i nästan två veckor! Men rygg och axlar i lugn takt fick de bli, antar att jag komme ha ont mest över allt nästa vecka :p
Ne nu kom Sofia, hejhej



s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards