sanneback

Direktlänk till inlägg 2 december 2013

2 december

Av sanneback - 2 december 2013 21:00

har verkligen inte suttit vid datorn i helgen men detta har hänt sedan sist

i fredags så blev det en väldigt lyckad och spontan kväll :)
efter jobbet så följde jag med moxell och robin på skidskytte,
titta på tävlingen sedan så blev det öltält och lyssna på ständut blakk!

vilket drag och kul, som att gå på stråket men fullt påpälsad med kläder och massa norskar
Vi drog vidare och skulle på fortsatta festen från tävlingen på stora teatern
Men där var det heldött då vi kom, men vi knata vidare på g3 istället
och lyckades vara kvar där tills det stängde :P
en väldigt bra kväll, en sån som behövs ibland helt enkelt
Dock kanske ingen av oss kände sig speciellt uppklädda med mössa och tjocktröjor
men det gick bara bra för de, och mycket kul fick vi uppleva denna kväll :)

I lördags så blev det ner till ikea, mimmi fick köra första biten i fall att :P (men blåste grön)
inte så mycket folk som det såg ut på parkeringen, så hitta massor av fina saker
åkte hem., väldigt nöjd och trött från gårdagen... så kom hem till jolle med löqen och simon
Snacka sedan drog dom vidare, så la mig ganska tidigt!

För igår så blev det städa, pynda, skruva, packa och göra julfint hemma :)
vart riktigt bra, och känns skönt att ha fått upp lite hyllor och ljusstakar.
så ska visa någon dag men då jag åkte kl fyra hit till malå så var tiden knapp..
hade hellre varit hemma och myst med joel i det mysifa hemmet !
druckit glögg och bara njutit av det fina över allt
fick härliga nyheter av en vän i helgen som gör att man blir lite extra lycklig! 
så glad och längtar till sommaren, men hon/han får tala för sig själv om detta :)
men skulle vilja säga bara för att det är så underbart!


Så nu är jag här, ligger i sängen på hotellet och ska sova,
trött som tusan och fryser...
vi håller på med vingarna här uppe, så får se hur länge jag blir kvar här
Men vi hippas att vinden är med oss och det inte blåser allt för mycket
men massor av snö har kommit idag, känns tråkigt då det är plusgrader hemma..
Tänk om detta skulle kunna dra sig neråt och skapa ännu mer julkänsla
och jag vill hem i tid till denna helg, joel hade lite mysiga planer
på lördag ska vi alla fall på julmarknaden på jamtli och julbord på kvällen


                 


Dagens bilder, Godnatt


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards