sanneback

Alla inlägg under november 2013

Av sanneback - 25 november 2013 11:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sanneback - 25 november 2013 06:00

blä vilken otroligt dålig natt detta har varit

min hals... kan knappt svälja! men jag hoppas det blir bättre med lite tabletter

så ska dricka massor av ljummet vatten och hoppas på att det försvinner

har ingen feber så det är bara halsen som känns! så jobb blir det

ta en vilodag från träning och kurera mig, äta massa mat 

men blir sällan så sjuk så att jag måste ligga hemma, var länge sedan jag gjorde de

detta år har jag klarat mig väldigt bra, en förkylning med halsont och inge mer :) Vad jag minns

tur man har bra immunförsvar, fast mamma alltid sagt att jag haft dåligt!

men då jag jobba på dagis, torka spyor, snor, nysningar i ansiktet var jag aldrig sjuk

så det måste vara bevis på att jag klarar mig ganska så bra !


ska åka och handla mat för veckan istället, sedan möte med föreningen...

dom kan ta sig någon stans, tur mamma kommer och stöttar mig!

känner att jag behöver lite hjälp med dessa, dom är ju idioter nästan hela bunten

så de kan bli spännande att se vad som kommer sägas på mötet ikväll! 

ne nu ska jag cykla på jobbet, 


 



s.

Av sanneback - 24 november 2013 14:07

           


Dagen har varit väldigt lugn och skön :)

åkte en sväng med bilen och tog med mig kameran!

dock så blåser det mycket och blir väldigt kallt, men lite kort kunde man ta

ska snart åka till torvalla, blev bjuden på middag där idag :)

sedan kanske de blir basket annars så blir det gymmet, vila kanske är bra val också

jag får se vad som känns roligast, annars en lugn kväll i soffan är inte så dumt de heller

hoppas på att joel kommer hem i någorlunda tid så jag får se pojken lite innan en ny jobbvecka



s.


Av sanneback - 23 november 2013 17:16

   


Så fint imorse när jag åkte till torvalla :)

där fick de blir en timme ute med harry, otorligt skönt!

sedan gymmet och benträning i 45 min, 

skynda hem och sedan cykla och äta brunch med sofia, jakob, löqen och sofie

fan vad gott, dit rekomenderar jag folk att gå en lördag om man har lite att göra

vi satt och åt, prata i 2,5 timmar, mycket gott fanns det att välja på 

sedan gick jag och sofia kika dambasket, kul stt se och dom vann

bara hoppas på att dom klarar sig i ettan ett år till, dom ligger på gränsen!

nu är jag hemma och ska åka på gymmet igen

springa och mage ska det bli :) 

käka lite middag(dock mätt sedan bunchen) men grillad kyckling får det bli

sedan får vi se vad det blir för kul, man vet aldrig!


       


s.

Av sanneback - 23 november 2013 08:40

bion igår var så bra!! man satt som på nålar hela tiden

och jag som är så nervös hela tiden gjorde allt jag kunde för att sitta kvar 

speciellt då det är som mest spännande :P

och det kommer komma en trea!!! så se filmerna om ni inte sett dom, riktigt bra är dom :)


idag så ska jag åka och mysa med harry en stund

ska se om jag får nått kort på lillen :) leka och träna lite

träna  mig själv och sedan är det brunchdejt med sofia, löqen och sofie på clraion

efter de blir det möjligtvis dambasket, titta på hur de går för mina gamla spelare :P

ikväll får vi se vad som händer! men lugnt blir det, helt klart! 



 


s.

Av sanneback - 22 november 2013 06:15

     

 

 


är grymt nöjd med kameran, nu väntas bara ett nytt objektiv samt en sändare!!

det är stor skillnad mellan den jag hade och denna, och glad att jag bytte nu och inte väntade

och jag tycker denna kamera är lättare att hantera än den andra,

speciellt när du väl ska fota, kan ställa in saker snabbt vilket jag inte tyckte på den förra

men denna är ju ny så dom har utvecklat den till det bättre!

samt så har den lite coola inställningar man kan välja snabbt som är lite roligare !

och nu kommer det förhoppningsvis(till en del) vara bättre bilder, slippa sunkiga mobilbilder

speciellt från min kamera som har blivit sjukt kass....

det är verkligen det bästa, att ta ett kort och den hamnar i mobilen på en gång! 


 


ha en trevlig fredag! för det ska jag verkligen ha :)


s. 


Av sanneback - 21 november 2013 16:30

en dag i åre :)


     


       


               det roligaste var att när jag la upp bilden på instagram reagerade ingen på att det var en sten i luften ovanför mig :P aja så det kan vara haha


   


besökte ristafallet :)


   

och åkte hem, nöjda och glada,

vi hade kanonbra väder, solsken och klar himmel! 

jag fick med mig ett par skinfårhandskar och en regn/vind jacka :)

vantarna är jag väldigt glad över, varma och fina för kalla dagar!


 


s.



Av sanneback - 21 november 2013 06:30

fy tusan, nu börjar det bli kallt att cykla på jobbet :/ -8,2 nu

måste införskaffa ett par överdragsbyxkor, ett par varma men smidiga...

men det värsta är ju ansiktet, speciellt om det är lite motvind också, brrr

men känns så onödigt att köra bil rätt över bron, starta den och hålla på!

så jag får börja gå då det inte alls kommer funka att cykla

men har ju vinterdäck på en av cyklarna så ska ta och pumpa dom och använda den istället :)

tycker det är smidigare att cykla, tar mig på gymmet snabbt efter jobbet och sedan hem

om man ska gå tar allt så mycket längre tid :P men minus 30 vet jag inte om jag vill varken gå eller cykla..


 


igår så fick det bli 40 min gå i lutning och bodypump, var mycket folk i gymmet och kändes som att jag behövde pepp på att orka med träningspasset igår! trött 

hemms  så blev det mat, tv och tog det bara lugnt men kom på att jag skulle skicka iväg kameran

så cykla på posten och fixade det, så nu är den påväg! ohch jag hoppas den kommer fram,


idag så blir det utemiddag med erika och sofia :) ser jag frem emot!

sedan sticka på gymmet och köra de ja skulle göra igår!

hem och sova sedan helg imorgon!!! känns riktigt skönt!


 

från möhippan i sommras :)


s.

Skapa flashcards