sanneback

Direktlänk till inlägg 13 november 2013

13 november

Av sanneback - 13 november 2013 09:00

     


fin morgon på dammen idag :)

det blir jobba på denna dag, sedan så blir det gymmet och ett pass bodypump

sedan hem till joel och käka middag, äntligen!

imorgon är det sista arbetsdagen på denna vecka, ledig på fredag. 

sedan veckan därpå är jag ledig på tisdag, 6 år med joel då <3 

har även kommit på vilken kamera jag ska ha nu, så ska bara försöka sälja iväg min gamla nu

ser framemot ett byte, och jag hoppas den är så pass bra som det står att den är :P


och kom på en sak som hände igår då jag cyklade till gymmet

jag vet ju att man ska undvika att cykla på trottoaren men då bilvägen är smal och mycket trafik så tycker jag det är jobbigt att cykla där...då tar jag trottoaren om det är lite folk som går på den.

men det är ju lite småhalt ute, och mötte en gubbe så jag styrde åt sidan så gott jag kunde

men gubben flyttade sig inte åt sidan utan han snarare gick emot mig och stötte i mig i axeln...

för att visa typ att man inte ska cykla där... GUBBJÄVEL 

han bara tittade rakt fram, gick och spände hela kroppen för att stå emot "smällen"

varför? gå åt sidan och säg det istället för att försöka få oss båda att ramla..

ska bilarna putta på människor som går på bilvägen bara för att visa att man inte ska vara där?

om trottoaren är full av människor går jag med cykeln men om man möter bara en person borde man kunna gå åt sidan speciellt då trottoaren är bred och vi kan mötas gott och väl 

men det är ju bara bittra pensionärer som kan göra detta, idioter det finns, 



s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards