sanneback

Direktlänk till inlägg 1 november 2013

1 november

Av sanneback - 1 november 2013 06:30

FREDAG :D jag är så glad, helg och massor av mys ska den få bestå av

och det är alla helgona helgen som kommer

denna helg kommer inte bestå av party eller att klä ut sig för min del

utan ha en lugn och skön helg med massor av ljus,

det finsaste som är med dessa helger är alla kyrkogårdar, dom får ett helt nytt liv med alla ljus

så en sån ska besökas, tända ljus för dom som inte finns hos oss längre

när jag bodde hemma hos mamma så cyklade eller gick man alltid förbi kyrkogården i klösta

och man stannade allt upp för att se sig okring och kolla runt på alla tända gravar

kyrkogårdar brukar ofta vara väldigt kusliga, men denna tid på året är det bäst att besöka dessa

så ni som tycker det är jobbigt, gå dit i helgen och se det fina fast det ofta förknippas med någons bortgång och det jobbiga som man gått igenom, det glöms bort då man ser värmen och ljusen


 


denna och förra veckan har massor av härlig musik strömmat i öronen också 

så därför tipsar jag om ett par bra låtar nu till helgen, vad är livet utan musik? :O

även vill jag tipsa om aftonbladets podcast - historien om ett brott

lite lika som p3 doumentär men om andra saker samt lite kortare, men grymt bra!

och den bästa berättaren som finns håller i dessa också!





s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards