sanneback

Alla inlägg under oktober 2013

Av sanneback - 9 oktober 2013 18:29

När vi kom upp på hornberget var det väldigt häftigt väder, här några bättre bilder från taket jag ska fixa med sedan!
Kom hem till stan vid sju igår kväll, så stekte lite fisk och sedan blev det gymmet, men en kortare pass eftersom jag var riktigt trött och ville somna tidigt :)
Joel kom hem vid fem imorse så lite fick man ju ses!! Men dock vart det sticka på jobbet vid sju, och efter jobbet blev det ett cirkelpass och en god grötmiddag väntades hemma!
Vart sugen på tomtedgröt och stut så då fick de bli de helt enkelt!
Myser i soffan med Joel innan jag ska gå och fika med Cecilia!

Något som är kul är alla fall att kameran använts väldigt mycket dom senaste veckorna! Och ett par otroliga bilder här jag faktiskt fått tagit!
Känns grymt kul och sälja kameran känns inte riktigt som att jag ska, snarare utöka den med objektiv istället... Men dyrt..
Känns tråkigt nu när alla löv kommer falla av och ett ständigt mörker kommer det att vara innan snön landar på marken! Men ska försöka ta ett par sista foton innan allt försvinner, bara hoppas på att vädret är på min sida i helgen :)

Av sanneback - 8 oktober 2013 10:00

         


s.

Av sanneback - 7 oktober 2013 21:45

             

 


s.


Av sanneback - 7 oktober 2013 20:25

 


helt död efter att löpt milen på 54,34 min :) men nöjd

vi mätte med bilen  och plus så stämde appen så de var bra!

är uppe i malå och kände mig som superkvinna när jag flög fram på vägen

men åker hem redan imorgon och det känns ganska skönt, 

så ska snart ta och blunda och tror inte det blir problem :p

men man blir så mycket gladare, detta var det som behövdes att rensa ut och tänka klart


igår så blev det lugnt, mamma kom förbi och vi tog ett varv runt frösöberget med abbe

sedan laga vi pannkakor, mm vad gott! lovar att ja kommer äta de varje helg nu fram över 

det blev sedan lit och basketspel i två timmar, kul som tusan

dom vill ju att jag ska börja spela igen, men får se hur mycket tid som finns

svårt då jag jobbar borta då och då :/ men träna kommer jag göra då jag kan 

har också träningsvärk i mest varje del av kroppen, lär inte bli bättre imorgon i benen

stel som en pinne, men ska mjuka upp mig imorgon om jag blir lite varm i kroppen


en bild från köksfönstret imorse :)

kommer bilder senare från kvällens fototur, riktigt jävla fint var det!! 


 


s.   

Av sanneback - 6 oktober 2013 01:10

En tur med kameran sitter aldrig fel :) åkte sedan förbi killarna som var hos moxell, men åkte ganska snabbt hem!
Ligger i sängen och ska sova, är trött som tusan efter denna dag!
Började med ett bra ben och magpass, lunch på tages sedan hanlda lite middag!
Där efter blev det ett till gympass med Joel på hans gym(hör på frösön), rygg, axlar och triceps plus löpning :) så är trött i kroppen just nu, men det är väldigt skönt alla fall!
Middagen blev lax med sötpotatis och morötter, samt romsås,
Imorgon hoppas jag på att det är finväder, vill ta en härligt promenad ute, men det visar sig när man vaknar antar jag :p
Godnatt!



s.

Av sanneback - 5 oktober 2013 10:15

Igår så blev det en kortare arbetsdag! Så de var skönt och behövligt då man sov kasst hela natten...
Men det blev ändå lite klocklipp på Harry, köpa nya blommor, ett ryggpass och sedan middag hos pappa :)
Sedan skjutsade jag hem mamma och så blev det sängen ganska tidigt!
Idag blev det härliga amerikanska pannkakor till frukost, med frukt och kesella! Resten av dagen visar sig om vad de blir, hade lite planer men det blir en annan gång. Gymmet ska besökas alla fall!

Av sanneback - 3 oktober 2013 20:30

Ja det känns faktist riktigt bra att ha köpt sig en egen bil! Så nu kan jag ta mig där jag vill utan problem, det var en frihet att skaffa körkort men att ha en bil också gör det ännu bättre :) hämtade den idag efter jobbet, sedan blev det enkel middag och en tur med Joel :) kikade in på gym24 här på frösön, sedan stack jag på mitt gym, faktist så har det blivit mycket bättre där, mindre folk än vanligt, jag och Jocke prata om det förut och känns som att alla har försvunnit! Men det gör inget, slippa trängas! Dock blir de kanske annorlunda då snön lägger sig, brukar vara så! För under hela sommaren har det nästan ekat där tycker jag(dom tider jag har varit där)
Märks att man varit lite frånvarande några dagar med träningen men det kommer man ikapp ganska snart!
Men nu ska jag käka lite fika sedan blir det sova, härliga helg imorgon och den börjar med middag hos pappa! Länge sedan så de blir bra :)

Av sanneback - 2 oktober 2013 20:07

åh så skönt att få komma hem! och skönast av allt är att få sova i sin egna seg, med joel!

efter jag kommit till stan så hämtade han upp mig för att dra lite snabbt till lit

jag skulle ta ett kort men då var det så dimma på just den platsen då så de sög

vart så less, det skulle seriöst bli en av dom bättre bilderna jag tagit

men det kommer förhoppningsvis fler gånger!

men efter att varit hos mor en stund, och gosat med djuren stack vi hem

och då vid älven kunde jag få ta lite fina bilder

har sett massor av ställen där det är spegelblankt och underbara färger

så kameran får nästan följa med mig över allt från och med nu, så man inte missar nått :)


         


nu blir det duscha och sedan sova! 


s.

                                         

Skapa flashcards