sanneback

Alla inlägg under oktober 2013

Av sanneback - 16 oktober 2013 10:00
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av sanneback - 15 oktober 2013 20:07

sitter i soffan och lyssnar på när joel sjunger i duschen, låter väl kanske mindre bra.. haha


idag har det varit en skitdag(inte hela) eller det är människor som påverkar en och gör en på så dåligt humör så det finns inte... varför blir man det? varför bry sig att andra är bittra över livet?

inte mitt fel att ni sålt smöret och tappat pengarna, idioter

och människor man varken träffat, pratat med eller gjort ett skit mot som är otrevliga, spydiga och elaka tål jag verkligen inte... jag kommer slå tillbaka


sedan att det är 6 månader sedan min operation och resultatet är inte riktigt som det borde på ena bröstet... prata med min läkare och ska avvakta några månader till, jag ger det till januari och om det inte blir som det ska då så är det en ny operation som gäller.... Känns inte alls kul

men vad göra? det var en risk jag tog och så är det med alla dessa ingrepp.

men hoppas verkligen att min kropp vill läka ihop riktigt och slippa lägga sig på bordet igen

det hade jag tänkt att göra om 10-15 år då implantaten ska bytas ut, inte om 3 månader. 


 

 

annars nått bra, är att mina ben blir starkare och att ta över 100 kg i benpress känns faktiskt ganska så bra, det tar sig sakta men säkert, 

att jag och joel är jobbar och är hemma samtidigt är alltid bra, speciellt då jag jobbar borta i mora nästa vecka.  så nu ska jag äta lite melon, sedan sova 

och hoppas på att dagen imorgon blir bättre än denna sura dag


        

s.



Av sanneback - 15 oktober 2013 08:27

               


en tur till forsaleden för nån vecka sedan :)

hur härligt som helst!


s. 


Av sanneback - 14 oktober 2013 21:23

Varför är måndagar så otroligt sega? Hatar dom! Vill ha helg en dag till, slippa jobba måndagar hade inte varit helt fel:p men men det är väl bara att bita ihop och köra på!
Är som vanligt trött och seg... Så ska blunda om en stud,
Men nått som varit bra idag är att håret har klippts till lite, otroligt skönt och behövligt! Man ser ju hur fult och slitet det var.., så nu väntar jag in fredag för att färga det som
Erika tror blir bra, ska bli spännande, jag och Sofia försökte lista ut i fredags om hur färgen ser ut på håret efter hon försökt förklarat :p det visar sig

Av sanneback - 14 oktober 2013 17:32

               

 


   


en härligsommarkväll i sluten på juli, jag vill inte ha denna mörka höst!

dock har den varit väldigt fin men snart är löven på backen och ännu mera mörker

hoppas snön lägger sig fort och det blir ljusare ute :)


s.




Av sanneback - 13 oktober 2013 21:15

ligger helt död i sängen, dock kan jag inte koppa av än! 

Kroppen är uppe i varv efter två timmar basket... 

men får lyssna på Joels tunga andetag och föRsöka somna 

men annars idag så blev det gymmet, körde lite teknik

även kompleterande axel och triceps då det var smått dåligt i veckan

körde en bra övning för att göra benböj rätt, 

stå nära mot väggen och sedan gå ner! Utan att nudda väggen eller ramla bakåt

målet är att stå med tårna intill väggen! Men det är inte så lätt

knäna ska ju inte vara över tårna när man gör benböj! Så testa! 



 

Sedan for jag till Cecilia, fikade goda bullar och snacka :) 

lagat kycklingwook med cocosmjölk och nudlar! Vart helt okej 

imorgon blir det äntligen frisören! Håret är en rishög....

men försökt att klippa mig i en månad men varje gång så har det blivit annat

jobbat borta eller inte kunnat men imorgon äntligen ska skiten bort :p 

och på fredag blir det till och färga det! Erika som ska göra det

hon har bestämt en färg som låter inte riktig normalt, men ska bli kul att se

bara skönt att få det snyggt igen :) 

nu ska jag försöka somna! Natt



Av sanneback - 12 oktober 2013 23:17

dagen har verkligen varit super!!

börja med god frukost, sedan ett bra ben och magpass på gymmet

hämta harry för att åka till lit och gå pormenad i det underbara vädret

sedan basta och äta god mat med familjen :)


                     


Nu ska jag krypa ner i sängen med joel som redan snarkar gott! 


s.

Av sanneback - 11 oktober 2013 15:45

änligen helg och det känns förjävla skönt :)

veckan har varit för seg och varit väldigt trött, mer än vanligt..

har varit i både hornberget och slutet av veckan har jag varit i åre och jobbat!

så igår blev det en myskväll men harry och somna tidigt, så idag känns det bättre
lilla hassan hade ju namnsdag igår så var förbi med lite ben, godis och leksak till busen!


 


ska snart sluta, skynda mig hem till joel som åker och jobbar ikväll/natt :(

men har ju alla fall resten av helgen tillsammans <3

men det blir besök på gymmet en sväng, fredagar är det nästan skönast att träna på,

inge folk, massor av energi för ledighet och innan go middag!

så det blir rygg och biceps, just nu är ryggen det roligaste att träna, så ett ba pass kommer det garanterat att bli

sedan ikväll blir det att umgås med sofia och förhoppningsvis erika :)


trevlig helg alla glada :D

    


s.

Ovido - Quiz & Flashcards