sanneback

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

28 oktober

Av sanneback - 28 oktober 2013 09:47

 

Stort Grattis till min kära mor som fyller år idag <3


annars har helgen varit en riktigt bra helg faktiskt!

i lördags så blev det ett bodypump pass, fan vad kul! inte tränat de på hur länge som helst

så det kommer införas mycket mer, man får massor av enegi och köra igenom hela kroppen med bra övningar är inte helle så dumt, uthålliga muskler är alltid bra att ha :)

sedan blev det att åka på gym 24, men körde en rask prommenad i lutning då!

åkte på stan, men det var bara joel som hittade något att köpa,

jag betalade tapeter så mina kläd-smink-hudvårdspengar fick gå dit denna månad :P

och idag ska tapetarna upp, snälla pia ska hjälpa till med de under dagen då joel är hemma!

så det kommer förhoppningsvis bli super, nu vill jag ha ut den gamla soffan så vi kan få in den nya

sedan p kväller bar det av för fest i krokom av alla ställen,

jag aggerade chaufför och körde kristoffers jävla bussjävel :P glad att jag har en liten bil

så körde ett par fulla grabbar dit, va med och hade de väldigt kul

dock så kände jag ingen men det gick bra för de, skratta gott har jag gjort

hemma i sängen vid 3 ungefär,

så vi sov gott till 12 igår, skönt och behövligt! drog till torvalla, mös med harry och klippte klor

dock så åkte vi hem ganska tidigt, jobigt med andningen och kliar... suger fan!!!!!

men men, vad ska man göra åt de, huvudsaken jag får vara med han ibland :)

kvällen spenederades i lit och på basketplan,

och sedan sova på joels arm i 45 min innan han åkte på jobb, och jag fortsatte att sova


  


s.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards