sanneback

Alla inlägg den 19 september 2013

Av sanneback - 19 september 2013 19:22

Sitter i soffan och kollar på youtube 

massor av klipp man kan kolla på om och om igen 

otroligt vad duktiga vissa är! hoppas dom tar vara på den talang dom har :)

men blir så glad av att titta på dessa klipp, 






efter jobbet så stack jag på gymmet

ett cirkelpass men svettig och nöjd cykla jag hem i regnet! 

ätit mat och legat i soffan den senaste timmarna, 

jag ska snart skjutsa iväg bilen till joel så han kommer hem inatt, 

och mimmi är snäll att skjutsa tillbaka mig till frösön så jag slipper gå i skitväder

annars är det helg imorgon, men först ska jag på olika skolor och informera ungdomar mitt yrke

det ska bli kul att berätta om vad jag håller på med :)

i helgen är det inget speciellt inplanerat, kolla bilar och kanske mys på lördag med vänner

måste inviga våra vattenpipor! ska bara hämta sakerna som ska till den hos tina!

ne nu ska jag slappa och kolla vidare på bra klipp innan jag ska köra bort bilen,

jo just, har uppdaterat telefonen, och ångrar redan att jag gjort det.... 

tycker inte alls det vart bra, men men inget att göra åt de!

orkar inte göra en återställning heller... så jag får vänja mig helt enkelt


s.

Skapa flashcards