sanneback

Alla inlägg den 16 september 2013

Av sanneback - 16 september 2013 15:45

fy tusan vad trött jag var igår efter två timmars basketspel

ja förstår inte att jag orkade! vi spelade match hela tiden och inte sprungit så mycket på länge

men det var jävligt kul :)

så nu ser jag fram emot nästa söndag! eller så blir det redan på onsdag igen

om vi ska lira match på söndag ska jag ta på mig pulsklockan och se!

dock trodde jag att jag skulle ha ont i kroppen, men känner inte av något alls idag.. tråkigt :P

så jag somnade gott men sent igår... så idag är jag riktigt trött och seg :/

men tog en kort promenad på lunchen för att få lite friskluft och piggna till

men nu ska jag dra på gymmet och hoppas på att jag är nog pigg för ett bra träningspass

och sedan ska jag laga lax, morötter, rödbetor och fetaost till middag, det var länge sedan

skulle också vilja att joel var hemma ikväll, behöver kramas med killen


 


men har lite småsaker som ska fixas ikväll så jag sysselsätter mig tills sängen

och så kommer joel inatt någon gång, så man får kramas lite alla fall


s.

Skapa flashcards