sanneback

Alla inlägg den 15 september 2013

Av sanneback - 15 september 2013 17:29



jag hoppas mina armar och konditon håller denna basketträning!

väntar på sofia och peppar med musik! ska bli riktigt roligt :D

men är nervös som tusan... men kanske inte så konstigt då man inte spelat på två år


s.

Av sanneback - 15 september 2013 10:55

 


efter jag var ute med kameran och bilen så åkte jag på gymmet 

körde ett lättare benpass innan jag åkte hem för att umgås med mimmi 

vi kollade ikeakatalog, snacka och jag sorterade alla mina kläder

en hel säck kommer skänkas till dom behövande och en säck ska kastas

så nu är allt vikt, upphängt och fint!

igår vart det en tidig morgon för att skjutsa mamma och lena till nordeön för golfspel

så innan jag åkte hem så blev det en långpromenad med abbe och cecilia i solskenet

riktigt skönt väder ute och abbe fick springa av sig en hel del

väl hemma så blev det städning...men nu är det verkligen rent

påsar upplockad och lådor tomma, det går framåt med att få det klart!

jolle kom hem också <3 han fixade mat innan han åkte till lit och hämtade mig

åkte tillbaka till frösön för att ha lite soffhäng med löqen och sofia :)

idag ska jag på stan, se om jag hittar ett par skor och några shorts

för ikväll blir det basketträning!!! är sjukt pepp och det ska bli så kul

men innan det blir det ett gympass, har magen kvar att träna denna vecka!


 

s.

Ovido - Quiz & Flashcards