sanneback

Alla inlägg den 12 september 2013

Av sanneback - 12 september 2013 21:00

Igår så när vi skulle hämta harry i torvalla blev vi bjuden på middag!

mycket gott och skönt att slippa laga maten :P

Sedan skulle vi orientera men det var dålig och tråkig karta så vi löpte i frösöbacken istället

harry följde med och sprang med mig hela tiden! och han är riktigt duktig då det kommer folk

efter jag kom hem så hade joel gått ut för promenad med moxell så jag mötte upp dom

och sedan blev det hemfärd för harry :)

Idag så har jag jobbat

stack hem, lagade mat och sedan blev det gymmet! 

en timmes rygg och bicepsträning för att sedan gå ner på österäng och spela basket

vi lirade tre mot tre i nästan en och en halv timme! riktigt roligt!


 


Men nu är jag trött, har duschat och fikat så snart blir det sängen

imorgon är det helg och det känns skönt! 

får se vad som sker, men det blir lugnt helt klart :)


s.

Av sanneback - 12 september 2013 16:54

Basket i österäng kl 18.30 Kom dit :)

Skapa flashcards