sanneback

Direktlänk till inlägg 11 september 2013

11 september

Av sanneback - 11 september 2013 06:30

att vakna på morgonen och le, drömmar kan göra att man inser hur bra man har det :)

jag är otroligt nöjd med MIG just nu,

Men det som stör mig är hur folk blir elaka bara för att en annan visar att man mår bra, är glad

eller har det trivsamt med livet man lever... vad får man utav det?

eller som jag sagt innan, leva på andras drömmar och ideer, har man så dålig fantasi själv?

men efter denna sommar har jag lärt mig att koppla bort(äntligen) sluta följa, sluta läsa,

sluta överdriva/övertala nått du inte är,  tagit bort allt som gör att du inte vaknar med ett leende på läpparna, och det har hjälpt mig hit upp, och stegen kommer aldrig att ta slut 

så tänk på vad som gör dig upprörd/ledsen/bitter och ta bort det, finns ingen anledning att må dåligt över nått du inte ska må dåligt över, gör du det så kommer du må BRA igen :) jag vet


 


man ska faktikst älska livet, vi lever en gång och man ska försöka leva som man vill varje dag!

just nu gör jag de, och vintern kommer bli det bästa på detta år,

jag ser fram emot att få börja spela basket några dagar i veckan igen, ÄNTLIGEN! :)

Ska se på stan om jag hittar ett par basketskor för bra pris,

och är fortfarande fundersam om det ska inköpas ett par uför eller längdskidor,

långfärdsskridskor eller skoter..

jag är mest intresseda av skridskor och längd, men skotern är lockande också,

eftersom joel kommr köra en del i vinter så vore de kul att kunna följa med

men man ska använda den också, inte några få gånger, då kan jag lika gärna vara utan..

fast detta får bestämmas när det bestämms, jag har ingen stress och snön är inte här än

undrar om jag ska sälja kameran, för att vara utan en stund eller köpa en ny?


annars igår så blev det jobb, stack på gymmet och körde ett intensivpass, trött? ja!

sedan åkte vi till lit för att gratta lilla killen(som inte är så liten längre) Eric fyllde 8

hem och la oss´, joel somna nog på en gång men jag låg vaken en stund...

men är ändå ganska så pigg idag! så det är bra  :)

efter jobbet ska vi hämta harry, för att mys och dra ut på orientering,

men han måste åka hem igen på kvällen eftersom jag jobbar och joel drar på kryssning imorgon


s.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards