sanneback

Alla inlägg den 29 augusti 2013

Av sanneback - 29 augusti 2013 21:41

ja denna vecka har varit super och den blir ju bara bättre

imorgon åker vi till värmen för att ha de skönt :)

men mår mycket bättre nu och känns skönt att jag är på banan igen!

nu ska jag vara ledig i över en vecka och bara njuta av livet, tillsammans med min andra halva




     


i tisdags spelade vi basket i två timmar! sjukt kul

jag hoppas  att ja får ihop spelare till vintern, måste!! 

jag saknar verkligen basketen, finns inge bättre. så det ska gå

igår så orienterade jag och sofia, har en kontroll kvar men den får tas om en vecka!

och då ska vi även byta ställe att orientera på, och vi har blivit lite bättre på att läsa kartan ;)

idag var jag med vattenkraftskillarna och jobbade med dom, få se lite vad dom gör!

har lagat god mat, kyckling, soltorkade tomater, feta ost och pasta,

tränat och packat resväskan, 

imorgon är det jobb någon timme efter lunch, för att handla lite, packa och träna en sista gång

innan en veckas avkoppling och återhämtning, sol&bad :)

godnatt


s.

Skapa flashcards