sanneback

Alla inlägg den 25 augusti 2013

Av sanneback - 25 augusti 2013 21:14


 


Idag så har jag och joel myst tills han åkte på jobb...

efter att ha betalt en massa räkningar så stack jag på gymmet,

för att sedan åka till torvalla för att mysa där

har plockat bär med harry... den sötaste hunden som äter precis allt som går 

han älskar verkligen blåbär och svartvinbär :) 

men nu är frysen full av svartvinbär, vita rödvinbär och hallon! 

klarar man sig till nästa sommar, och då ska jag försöka hitta rödvinbär, dom är ju så goda!

när jag var liten hade jag än vän som hade många olika bärbuskar med massor av bär

olika krusbär, olika vinbär, det fanns smultron och jordgubbar

och det bästa jag visste var att äta dessa bär, önskar jag hade mina egna 

dock blir det lite svårt i en lägenhet

men när ett hus ska köpas så kommer det finnas alla de olika slags buskar

fått en väldigt god middag och suttit med pia och pratat en massa med henne

ja jag har förhärliga svärföräldrar och är väldigt glad för att det är just ni två jag fått i mitt liv :)

 

nu har jag handlat lite till veckan, hängt tvätt och plockat undan lite

ska snart sova för imorgon är det jobb som vanligt!

men bara till fredag sedan är jag ledig, njuta av sol&bad och härlig semester med joel

det är vi båda värda då vi jobbat hela sommaren, förutom några få dagar vi varit ledig.

 

godnatt

 

s.

 

Skapa flashcards