sanneback

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2013

24 augusti

Av sanneback - 24 augusti 2013 08:45

igår så blev det lite lätt orientering efter jobbet i fina underbara vädret :)

gav dock upp efter fyra kontroller då jag letat ihjäl mig på en och halkat på rumpan två gånger..

så sprang en runda i spåret innan jag åkte hem


 


det blev middag på hoggars då ingen orkade laga någon mat!

sedan åkte vi lite bil och bara tog det lugnt

husvisningen var inte förrns idag, så får se om vi hinner åka på den, 

sedan kika på en väldigt fin solnedgång, då jag aldrig sett förut att fiskarna verkligen hoppa upp ur vattnet för att ta flugor, lite småkul att se!


     


jag gick hem från lugnvik för att sedan åka på gymmet en timme innan det stängde!

så det var skönt, få ut lite energi innan sängen :)

men nu blir det gymmet igen.. sedan torvalla för att umgås med hundarna lite!

kanske hinna på stortorget och kolla på när dom hoppar där 

och ikväll blir det grillning hos moxell! :) ta vara på sista solkvällarna med lite värme i luften

för det ser ut att bli superfint väder idag! 


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards