sanneback

Alla inlägg den 13 augusti 2013

Av sanneback - 13 augusti 2013 10:53

jag ska snart sticka iväg och käka lite lunch, hade ingen matlåda med mig idag...

men det funkar de med, men jag föredrar faktiskt matlåda,

i söndags så hände det inte så mycket mer än att ta det lugnt,

vi lagade inbakad fläskfile med potatis, sallad och sås :) vart ganska gott

igår blev det två träningspass... inte vad jag brukar göra

men körde ett "intensivpass" efter jobbet, gick sådär...blev för mycket folk på gymmet

gick hem i regnet och åt sedan så följde jag med joel och moxell på deras gym och körde intervalllöpning...

fy fan, har inte sprungit "riktigt" på kanske 4 månader(om inte mer) mer än småjogg i 1-2 km

men igår blev det faktikst 5 km, kändes skönt efteråt alla fall


 

så när vi kom hem blev det faktikst en liten efterrätt! väldigt gott

ibland kommer sötsuget... har inte varit det på länge men igår kom det helt plötsligt

så köpte med en kaka från törners, väldigt god, plus lite jordgubbar och glass :D


 


idag tycker jag att vi ska le lite extra! så gör de ni med :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards