sanneback

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av sanneback - 18 juli 2013 23:13

Vad händer med Norrland och Jämtland?? Vädret är ju hemskt...
Inte över 15 grader, Inge solsken och regn... Bra sommar!?!?
Men såg att vädret skulle bli bättre till veckan så klart då jag ska jobba :( men men så är det ibland! Tur man slutar fyra så man får lite solsken ändå, kan ju gå tidigare någon dag också om det är lite att göra bara för att få njuta lite av sommaren
Ska kolla om jag kan ta ledigt fredag, så man får en längre helg!
Tur man åker till värmen framöver så man får njuta riktigt

Blev gymmet, fick bli söndagspassen så körde rygg och biceps,
Sedan hemma så gick jag och Joel ut för promenad/jogg i 50 minuter, i fina fina vädret....
Mimmi har varit på besök nu på kvällskvisten så har parat en stund,
Morgondagen kommer bestå av handla inför lördagen, träna, staden, mys med Harry, träff med vänner och så klart stråket!! :)

s.

Av sanneback - 18 juli 2013 18:57

Gårdagen spenderades på att måla hallen tre gånger(ont i armar och axlar idag..).. Sedan handla småsaker och mysa med Joel
Men nu är allt målat och klart, känns riktigt skönt! Och blev ganska så bra, om man jämför med färgen innan så är det betydligt bättre! :) men dock tycker jag den bryter för mycket åt grå/blå men duger nu, målar inte om på väldigt väldigt länge...
Det som fattas är att sätta upp spegeln och köpa ny hallmatta
Spegeln hittade jag idag för 300 kr, väldigt bra pris då den kosta en 1000 lapp mer egentligen,

Annars har jag städat och satt upp alla saker, gått en sväng på stan och fixat skor till bröllopet!
Varit en sväng till lit, träffat lilla abbe, och saknar Harry ännu mera! Kanske ska åka till han imorgon en sväng om det hinns med :)
Ne nu blir det gymmet en stund, och kanske en bio med herrn senare!

Ovido - Quiz & Flashcards