sanneback

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av sanneback - 16 juli 2013 22:31

Nu ska jolle'n och jag ta och sova,
Har jobbat men gick hem vid två, så de var skönt att sluta lite tidigare :)
Sedan hem och börja måla igen..
Lagade väldigt god mat, kycklingfilé med färskost i samt inlindat med bacon, massor av grönsaker!
Vart en lyxmiddag en tisdag :)
Jag är väldigt inne på sparris just nu, åt det igår också!

Sedan har vi legat i sängen och snackat, försöka komma på hur vi ska ordna med detta hem :)
Efter lite vila så blev de gymmet, en timmes intensivpass och jag är riktigt trött i hela kroppen, och imorgon är det vila!!
Hem och måla sista lagret, Joel gjorde allt medans jag förberedde stora hallen inför imorgon, det ska börja målas där hade jag tänkt!
Och hoppas på att vara klar tills helgen, eller jag måste vara klar tills dess! Så ska upp tidigt imorgon ändå och åka för att fixa lite mer färg, samt tejp, efter första lagret är klart ska jag åka för att fixa hatthylla och lite småsaker till hallen :) ska även fixa sofflocket till soffan, och se om jag hittar något fårull som jag ska klä med, men det kanske inte är det lättaste här i stan...får se va jag finner!

S.

Ovido - Quiz & Flashcards