sanneback

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av sanneback - 12 juli 2013 22:20

En lagomt skön kväll ute fick de bli istället för gym, fixat lite här hemma, myst och sprungit runt gården med harry, han är allt för söt och rolig den lilla hunden, han har tydligen smakat på tv dosan! Starka tänder har han!
Ätit mat vid vattnet och kollat på kossor, dom är allt för gulliga dom djuren, och nu blir det sängen,
Ska åka ganska tidigt och hämta soffan, sedan får jag se vad som blir resten av lördagen, träning och kanske målning om vädret är dåligt!

Av sanneback - 12 juli 2013 12:55

   


Kan ju säga att jag är riktigt glad just nu!!  

har fått klartecken för att få börja träna av min läkare
jävlar vad bra säger jag,

kryper på väggarna av att inte få göra som vanligt...

nu får jag äntligen springa!! undra hur min kondition är idag.... vill nog inte veta

men kommer garanterat att få veta ikväll om hur den är efter detta uppehåll

nu är jag peppad och överlycklig!!

jag mår vekligen så mycket bättre av träning, terapi för min själ

så i eftermiddag/kväll blir det gymmet!!

kommer köra några övningar per muskel för att känna på lite hela helgen

så drar jag igång på måndag med schemat och de övningar jag planerat ihop

har en superbra sida som jag använder mig av för att komponera ihop pass ,

har över 700 olika övningar att välja mellan med olika redskap,

så har blandat allt möjligt i mina träningspass för att få variation,  

så hoppas mina kunskaper ger resultat, vi får helt enkelt se :)

nu ska jag jobba klart sista timmarna sedan tagga för gym!


 

                    


s.  

Ovido - Quiz & Flashcards