sanneback

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av sanneback - 11 juli 2013 20:26

jobbat, sovit och ätit dom senaste dagarna känns de som

igår kom jag hem vid halv nio och slockna i sängen ganska snabbt! 

har varit och gjort vinginspektion och när vi skulle åka så gick det inte riktigt som vi skulle

så det blev en stund längre, men vi lyckades fixa felet som tur va :)


 


idag så har jag jobbat, gick en stund tidigare för att åka och kolla tapeter..

oj vilken djungel! och vad svårt att välja vad man ska ha för nått!

men det lutar åt det ljusa hållet, med eller utan mönster visar sig :P

jag lyckades köpa med mig färg så jag kan måla om hallen ganska snart! 

så det blir bra att få den ljus och fin, sedan får jag fundera på tapeter ett tag till

sedan stack jag och mimmi på barnens hus... inte bra! haha

man kommer på alla olika saker man lekte med som barn, lego, klistermärken, barbie, kulor mm. 

en volleyboll fick följa med hem, måste ju besöka surfbukten och spela lite någon dag!

annars så har vi lagat mat, och kollat lite tv, bollat ideer om hur jag ska göra med det andra rummet, och många bra ideer har jag, det blir nog bra!


på lördag ska jag hämta min kökssoffa, 

nu ska jag bara försöka hitta ett köksbord som passar och stolar :)

annars i helgen vet jag inte alls vad det blir, lite träning och kanske börja måla?! får se

men första helgen på länge inget är planerat så "hårt" så det känns skönt, koppla av lite!

träffa och leka med harry, det är ett måste alla fall

pöus hoppas på att solen kommer skina!


 


s.


Ovido - Quiz & Flashcards