sanneback

Alla inlägg den 8 juli 2013

Av sanneback - 8 juli 2013 20:57

har inte allt för mycket att säga om dagen idag...är bara trött och seg..

har hämtat bilen i lit sedan besökte jag gymmet i 40 minuter och körde lite lugnt, 

gick igenom dom två intensivpassen som jag kommer köra, i lugn lugn takt

måste ha sett väldigt dumt ut, men det var bara några få i gymmet som tur va

testade alla övningar en gång och hur jag ska lägga upp dom i gymmet

dessa pass kommer jag ha några få redskap, små vikter och hjälpmedel

den övning som kändes konstigaste att göra var chinsen, så den får jag vara försiktig med

men det är bara för att bröstmuskeln spänns över implantaten och skapar obehag

men förhoppningsvis kommer jag inte tänka på det så fort jag kört några gånger,  

börja bygga upp dom muskler jag inte aktiverat på väldigt länge. det märks att magen och ryggen har blivit "sämre" för det känns då man ska köra squats med tyngre vikter, 

man kan inte hålla upp ryggen och stötta med magen på samma sätt som förut

så har tagit det lugnt med den övningen, just för att inte skada mig på nått vis.

det är snart bara en vecka kvar tills jag får starta, IVRIG

längtar till att få känna mig stark igen, just nu är känslan långt ifrån det..

men det blir två pass intensivt och tre pass styrka och två pass vila/promenad i veckan

det blir mycket bättre har jag insett, då kanske inte träningen uteblir lika ofta

detta är min dagsform just idag, 3 månader utan "riktig" träning,

hoppas att man kommer se någon skillnad om 5 veckor, 

men det visar sig, det är bara att kämpa på och köra hårt :)

en vacker dag kommer det man vill ha, det lovar jag!

 

 

 

                               

 

nu ska jag sova och hoppas på att dagen imorgon blir bättre.       

 

s.


Ovido - Quiz & Flashcards