sanneback

Alla inlägg under juni 2013

Av sanneback - 9 juni 2013 20:26

 


Gårdagen blev lite av allt möjligt
handla massa nya kläder, mys med harry
ensamtid vid fina vattnet, max mat kl tre i natten med mimmi
samt låna hennes soffa för sömn,


        


 

idag så har jag tagit det lugnt på ballen,
lyssna på p3 dokumentär, köpt god lemonad
solat och funderat,
tränat, jag kan ju säga att klockan är min nya bästis!
men så klart fortfarande drygt med bara benträning
fast det funkar, den 17 juni ska jag sätta igång med den berömda squats utmaningen
jag visar vad jag menar då jag ska sätta igång
men det är bara för att gå efter något,
så får jag fira sista dagen med att få klartecken att börja träna överkropp(hoppas jag)
klockade även hur lång tid det tog från gymmet och hem med cykel
ungefär 10 minuter, inte alls farligt, så jag blir kvar på fristilen en stund till alla fall
det är väl under vintertid som de är mindre kul... men det tar vi då
jag ska snart hoppas i säng och sova
ska ju faktikst upp och jobba imorgon, känns konstigt men det är bara för den långa helgen
denna vecka kommer jag bli i östersund, sedan är jag ledig fredag igen :)
så hoppas jag kommer in på möte med banken den dagen, mamma skulle ringa och fixa en tid
jag ska dit och se om jag har möjligheten att köpa kims lägenhet
om de går så kommer jag bli frösöbo ett tag :)



och nu kan jag inte hålla käften längre... fast man kanske borde
men är så otroligt less på folk som ska leva på andras drömmar och idéer,
gör dina egna saker istället för alla andras, var dig själv
man kommer så mycket längre och mår så mycket bättre då!

testa 

 

   

 

s. 

Av sanneback - 8 juni 2013 23:28

Mycket vill ha mer, det är så vi skapar problem!

Av sanneback - 7 juni 2013 21:07

Kan nog inte säga hur mycket jag längtar efter att få sätta igång med träningen igen, löpa och träna överkropp!
Kommer satsa så mycket jag kan på träningen och nu ska jag fan komma ännu närmre dit jag vill,
Jag gör det för att må bra, det är hölsosamt samt så jävla kul :)
Ska bli spännande att se hur lång tid det kommer ta innan jag kommer dit jag slutade med träningen, en före och efterbild kommer garanterat att tas,
Håller på att lägga upp träningen samt kost redan nu, så det är bara att köra igång med den då jag får
Ska träna på ett helt annat sett än innan, just för att komma i form på snabbats möjliga tid, hoppas min kunskap är tillräcklig just för det resultat jag vill ha efter så kort tid! har nog aldrig tvivlat på mig själv när det gäller träning och mat, något jag är intresserad av och kan :)
Hejja mig och hej Thailand vi syns på stranden i december,

Av sanneback - 6 juni 2013 17:14

Grattis Sverige på nationaldagen :D 

Finväder, och en härlig dag helt klart!

synd om alla studenter som fick skitvädret igår och fint idag :P

jag, joel och mimmi åkte lite bil och kollade på dom igår

kändes som om att det var väldigt få ute, eller så är dom en mindre barnkull!

då jag tog var hela området proppad med ungar! men mindre i år!

     

<3

 

Idag så har vi varit på stan en stund,

käkat mjukglass men joel, löqen och ramzi, och hittade ett linne!

ska på staden antingen imorgon eller på lördag med joel, kika ytligare

legat på altan en stund och solat lite, men mindre sugen på de idag! 

ska hoppa in i duschen, lite folk kommer och grillar lite käk ikväll, 

hoppas verkligen att sommarvärmen håller i sig hela sommaren :)

såna här dagar vill man ha varje dag, och mysiga kvällar med vänner

det bästa är att sommaren bara har börjat, kommer bli kanon! 

 

 

mina kläder idag, 

 

s.

 

 

Av sanneback - 5 juni 2013 20:53

It's Raining


   

  

 

         

   

  

I see you - Jutty Ranx


s.                              

Av sanneback - 5 juni 2013 12:41

Grattis alla studenter, till kallt och regnigt väder!

fan fattar inte att det var 4 år sedan jag gick ut, helt sjukt :O

vart tar tiden vägen? men det har ju hänt en del sedan jag gick ut på trappan!

men hade alla fall lagomt väder, inte som denna dag, 

det första året jag inte är där och kikar på när dom åker flak, 

brukar ta med mig kameran och fota dom glada!

men i år har jag ingen som tar studenten, så det är nog därför 

och vill inte stå i regn och kolla på dom heller... 


 

   

åkte i söndags till mora igen ju!

så jobbat måndag och igår lite längre dagar för att hinna dom sista vingarna

igår kom vi fram till hotellet vid halv nio tiden ungefär !

men känns grymt skönt att det är klart allt nu, 

så idag åkte vi hem och tog ut komptid halva dagen, skönt med långhelg

dock så är jag typ sjuk... ont i halsen och snorig

precis då man ska få vara hemma en längre tid! aja bara hoppas det går över snart

annars så kanske joel och jag ska åka och kolla på en lägenhet ikväll

men det visar sig om de blir av för han vet inte när han slutar

men får hoppas på de alla fall! 

vi har väl tankar på att köpa en egen istället för att hyra! men det får vi se hur de blir

håller på att bråkas med harry just nu, märks att han är lite trotsig... 

men det ska vi nog få ordning på, och tratten sitter fortfararande kvar, 

men om någon dag slipper han den, skönt de ska bli! 

inte lättaste att sova under täcke med den på :P


 


s.



Av sanneback - 3 juni 2013 09:21

Igår hade jag en mysig dag med hundarna

död sedan lördagen men tog det väldigt lugnt

sola, lagat mat, gått promenader med hundarna

joel åkte och jobba ganska tidigt så de var tråkigt,

men båda är ledig från onsdag till söndag :)

så igår åkte jag vid sex, så henke kunde gå ut med hundarna vid tio på kvällen

eftersom joel jobbade till 2 inatt....

så det var snällt, så jag kunde komma iväg igår, hade vart segt att ha åkt imorse annars.


  

     

min söta harry med tratten, kan ju säga att det inte märks att han har opererat sig

vilket är bara bra egentligen, men han borde ta det lugnare än vad han gör

för sårets skull, men men, är man en livlig kille så är man

så då när jag kommer hem ska vi träna lite, några dagar innan pia och christer kommer hem

jag försökte lära han att ta kopplet igår, men var så vamt ute och det märks på båda

dom blir väldigt sega, men dom längre promenaderna gick jag i skogen så det var mer skugga åt dom

så ska försöka lära han de i veckan, och att gå lite bättre i koppel

fast han är ganska duktig tycker jag, lättlärd ras är det helt klart :)


är lite småless, det blåser ganska mycket just nu ute så får se om vi ens kan börja jobba...

vi har två turbiner kvar och vi vill få dom klara denna vecka, men får se då

hoppas på det bästa, sedan får jag vara hemma en stund

så de känns skönt, behövs, även ledighet!

hade nästan 37 timmar övertid på tre veckor, det är nästan en veckas extra jobb ..

men lönen kommer sitta väldigt fint, så jag klagar inte :)


 


s.

Av sanneback - 2 juni 2013 09:44

trött och sliten idag, men helt klart värt!

hade en kanon kväll igår trots skiten i ansiktet...

käkade god middag med joel och mimmi, 

sedan ganska så sent beslutade vi att åka med killarna till fröjdholmen :)

på vägen dit var de så fint vid vattnet, skulle kunna tänka mig att bo där en vacker dag

är mot orrviken, oviken hållet :P så vi stannade och tog kort

vi åkte med felix kompis, snäll som skjutsade oss dit.


 


       


mötte upp killarna för att sedan gå in på dansen!

har aldrig varit på fröjdholmen men det var väldigt fint där

fick dansa dans med moxell, haha inte bäst(speciellt inte på fyllan) men lite kan man ju :)

umgicks och hade en kanon kväll! käka hamburgare och sedan hem till hundarna

jag och mimmi åkte med simon och han hade med sig löqen och sofie, 

så är det så klart väldigt fint då vi åker hem, så jag sa att vi skulle stanna och ta en bild

hade verkligen en rolig och trevlig kväll igår, glad att jag åkte!

idag ska jag mysa med hundarna, kanske sola innan jag åker till mora igen..


         


 


detta är nog anledningen varför jag bor där jag bor

det finns nog ingen plats som jämtland och östersund 

det kanske är en liten stad, men för mig är den lagom

skulle inte vilja bo i större eller mindre stad

man har allt här plus lite till enligt mig. 

vi har dom finaste sommarkvällarna i hela sverige

och hade en riktigt bra igår, 


 


s. <3

   

Skapa flashcards