sanneback

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

28 juni

Av sanneback - 28 juni 2013 09:48

Sitter i bilen på väg hem, eller vi kommer åka och jobba på eftermiddagen så helg är det inte här än! Det tar cirka 4 timmar att åka...
Men skönt att det är tråkigt väder, jobbigt att åka då det är soligt:p
Sitter och läser lite träningstidningar, man blir ju bara mer pepp att börja träna riktigt,

Detta är nog min motivation, det är riktigt snyggt :) ett mål att försöka nå, det visar sig om hur det går! men jag har aldrig tänkt att jag skulle vilja bli "smal" utan mer en tränad och tonad kropp i lagom mängd!
Så början på den långa resan kommer bli sex pass i veckan och vila en dag, tre pass med högintensiv träning och tre pass tyngre träning
Kommer köra så i två-fyra månader sedan ändra om och köra fyra-fem pass men helt annorlunda, man får ändra med tidens gång, nått pass kommer ju utebli pga, att va sjuk, fest, bortrest mm men så är de ju, jag vill fortfarande leva gott och ha kul, strikt liv har jag aldrig förstått mig på! Så klart hämmar alkohol och för mycket dålig mat resultatet men allt i lagom mängd är helt okej för mig, man lever en gång och det ska man ta vara på, träningen är min livsstil men även mitt stora intresse och det kommer nog efter att ha simmat spelat fotboll och basket hela livet, har nu ersatt det med gymmet! Går ju inte att sluta aktivera sig när man gjort det det så pass mycket i många många år!
Sedan är det mitt sätt att hantera känslor och tankar, har varit så hela livet, att komma på en fotbollsträning och köra på som fan gjorde mig glad, att få göra en riktigt bra basketmatch gjorde mig glad, få vinna en simmtävling gjorde mig glad, och så efter ett pass på gymmet gör mig glad, jag hanterar mina känslor på ett bättre sett, och alltid gjort det! Sluta upp med detta skulle få mig knäpp!
Så tro inte att jag är överdriven med träningen för det är jag inte, utan det är min terapi för mig själv :)
Har väldigt mycket i bakfickan och få göra detta för mig själv är väldigt viktigt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards