sanneback

Alla inlägg den 27 juni 2013

Av sanneback - 27 juni 2013 21:04

vad jag längtar till helgen 

få åka till lit/klösta, träffa mor och far! och småsyskonen 

sedan blir det mysmiddag hos cecilias stuga! 

plus ska jag fiska! länge sedan nu 

så jag hoppas på bra väder, hela helgen :)

fast inte så dumt att fiska i småregn, det är bara mysigt 


 

       


idag så har det varit ett mindre roligt väder... regn delvis

men det har gått fint ändå!

har klättrat sammanlagt 400 meter idag :)

imorgon åker vi hem, kommer bli jävligt skönt 

käkat middag, gick en sväng och körde ben och mage ute i fulvädret!


legat och kikat i en fototidning jag fick låna,  vill köpa ny kamera!!

är så grymt sugen men avvaktar, fast ett nytt objektiv skadar väl inte? :D

men tar för mycket kort... har bara på telefonen över 2000 bilder...

ska rensa och föra över samt skaffa en till hårddisk så jag har två backupper om datorn dör

ska framkalla några till lägenheten då jag vet vart ska sitta vart

hade några i den andra, men dom blev inge snygga då tapeten var så ful.....


imorgon ska jag ta en morgonpromenad, käka god hotellfrukost sedan åka bil...

hem till kära östersund, vara med familj och vänner hela helgen :)



 


s.




Av sanneback - 27 juni 2013 06:17

        

 

She doesn't love you like I do

She doesn't have my name
However she tries to act like it
She'll never be the same


Baby
She's not me


But she's new and she's beautiful
You've never been in a fight
Yeah it's awfully perfect now
But you just know deep inside

 

Baby
She's not me

 

Does she make you feel wanted like I did
Make you feel like you're the one thing that matters
You let her head rest on your chest
But when you close your eyes


Baby
She's not me


You'll be seeing my face again
I'll be crossing your mind
You'll be dreaming on places we went
And then you'll wake up to find



Baby
She's not me



s.

Ovido - Quiz & Flashcards