sanneback

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

26 juni

Av sanneback - 26 juni 2013 19:46

sitter i sängen, kikar på tv och äter jordgubbar, gott som fan :)

har ju jobbat och allt har gått fint fint!

kom till hotellet lite tidigare idag, så vi gick och handlade lunch till imorgon!

så jag passade på att träna innan middagen, så jag kan slappa nu på kvällskvisten en stund

köpte ju jordgubbar och en tidning att kika i :)

ska kolla på det nya programmet på femman vid niotiden! spännande!!

 

 

       

 

Man får ta det man har då man saknar gym! 

jag tippar på att backen jag går upp i har en lutning på 13%

och fast jag inte får så lunkade jag uppför och gick nerför

så sjukt jobbigt! men kul att det känns, och pulsen kommer upp i maxpuls! 

men känner mig sjukt otränad just nu, och de både känns och syns....

blää! men snart så får jag komma på banan igen och de känns grymt skönt :)

ja kom på också att jag skulle vilja testa på crossfit,

men reser ju en del så det kanske inte funkar så bra, man vill ju vara på alla pass

men ska dra med mig mimmi och cecilia och testa på en lördag ;)

är ni på? :D


 

så JÄVLA underbart!!!

 

och på fredag bär det hem, ska bli skönt! så kommer vara hemma(om allt går som de ska) 

i fyra veckor enligt planen, och det behövs verkligen

kim ska fixa ut sina saker i helgen så jag kan börja fixa med allt 

måste på ikea och köpa lite saker, sedan inreda med lite allt möjligt

ska göra ena rummet till ett gästrum/garderob/koppla av rum :D 

ha massa klädhängare som står framme så allt hänger fint och snyggt

en stor stor spegel ska jag försöka hitta! 

även så ska jag göra gästsängen till en "soffa", samt ha två fåtöljer med ett litet bord

känns att jag verkligen vill fixa det till mitt egna, det är viktigt då när man ligger borta..

bilder kommer sedan då allt är ordnat och fixat, men kommer trivas väldigt bra :)


nu ska jag fortsätta kolla på dom galna siamesiska tvillingarna

sjuka brudar med en kropp! hur dom samarbetar, pratar, och lever

coolt att se dom så stora, har ju sett på tv förut då dom var små   

så ha de gött 

 

s.                    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards