sanneback

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av sanneback - 18 juni 2013 22:47


idag så har vi varit uppe i parken sjiska idag
det är verkligen det väglösa landet.. helt sjukt
har nog inte fattat att jag är så jävla långt uppe
skog trodde jag vi hade hemma men detta är inte dåligt
har alla fall sett parken idag, varit in i en väldigt trevlig vestasmaskin
det är sån stor skillnad mellan siemens och vestas,
men dom båda har ju sina för och nackdelar.


 


dock har jag varit så jävla trött. varit de under en längre tid..
så undrar vad det kan vara, vet att jag blir trött av pollen medecinen men inte så här
så funderade på att ringa hälsocentralen, men snackade med mamma och hon trodde jag hade för mycket pågång, vilket jag har haft ett tag, huvudet snurrar i massor av olika banor
sedan påminde hon mig att jag faktikst genomgått en stor operation, som man glömmer lätt bort.. nytt jobb, köpa lägenhet, flyttat, bott borta mycket, känslor av alla olika slag

så klart hänger inte kroppen och knoppen med ibland
så haft svårt att somna, ätit dåligt vissa dagar, trötthet, mår illa, allmänt yr och borta i bollen
har bara gått runt runt ibland men ingen aning om varför,

är också trött i kroppen och huvudet men somnar aldrig..

det är en själv som måste inse att man inte alltid är på topp! fast man vill
men mamma tipsade om lite hälsokost jag ska testa på och se om något händer till det bättre
jag hoppas på de, för vill inte gå runt som en zombie längre..

speciellt inte på jobbet, tur min kollega är snäll och förstår när jag pratat med han!

men imorgon får jag åka hem, ska bli skönt, få sova i sin egna säng!
sedan är det torsdag, vilket blir jobb och ett bankbesök som gör att jag kommer äga lägenheten!! yeee, känns grymt jävla bra alla fall, nu har jag mitt egna hem, 
kollade även på kontot och hade en del pengar där, så vart lite förvånad haha
men kom på att handpenningen skulle sättas in denna vecka!


 


godnatt


s.

Ovido - Quiz & Flashcards