sanneback

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av sanneback - 17 juni 2013 20:47

Ligger i sängen och kollar tv, är på hotellet i Gällivare! Långt upp i skogen någon stans! Haha
Inte varit så här långt upp i Sverige på väldigt länge, och det är mestadels endast skog! Men bilresan gick över förväntan ändå,
Så har ätit middag och gått ute i regnet en timme! Och sedan började jag med squts utmaningen, så 50 st har jag gjort efter promenaden,
Dock har jag så jävla ont i benen idag sedan igår men det gick bra :)
Men på gymmet ska jag nog ha några kilon på axlarna, känns mer meningsfull då! Men har ju något att räkna ner dom sista dagarna'
Ser fram emot morgondagen, jag hoppas att det är fint väder så man kan se någon vart, men det visar sig imorgon men vore kul om man fick använda kameran :) ska även bli kul att få vara i ett Vestas verk, det var länge sedan jag var i ett sånt, sist så var det nere i Vara med killarna där! Får se hur mycket man kommer ihåg från den praktiken,
Ne nu ska jag duscha sedan sova, tidig morgon imorgon...

Ovido - Quiz & Flashcards