sanneback

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av sanneback - 12 juni 2013 21:39

Är sjukt glad över att jag kommer äga min egna lägenhet snart!! :D
Banken var nöjd med mina förslag samt att jag kunde lägga in en ganska hög handpenning, så de underlättade väldigt mycket, samt fast jobb!
Nu ska jag vänta ett tag sedan blir det fixa köket och måla lite! Köpa möbler och andra saker, kommer bli kanon:)
Försöker även vänja mig med glasögonen, vet inte riktigt om jag ska gilla dom eller inte, men tiden säger väl sitt!
Har även fått reda på att jag har bra värden på kolesterol, blodsocker mm
Jag sköter mig helt enkelt,
Har nämligen varit på en ny anställnings undersökning, så då får man bland annat ta pissprov(drogtest) kolla öronen, som faktiskt var lite kul eftersom jag har problem med dom, men såg ganska så bra ut! Hörde lite sämre på höger öra, vilket jag vetat länge men inte i någon riskzon än!
Även tagit blodprov på sjukan för att kolla levern(alkoholvanor) så de hoppas jag också är bra! Borde va det
Imorgon kanske det bär av till Mora igen! Men bara över dagen, fast lär nog komma hem ganska sent men det får gå det med, är ledig på fredag så det är skönt :) helgen får jag se vad som sker, Harry time vore bra!

S.

Av sanneback - 12 juni 2013 21:39

Är sjukt glad över att jag kommer äga min egna lägenhet snart!! :D
Banken var nöjd med mina förslag samt att jag kunde lägga in en ganska hög handpenning, så de underlättade väldigt mycket, samt fast jobb!
Nu ska jag vänta ett tag sedan blir det fixa köket och måla lite! Köpa möbler och andra saker, kommer bli kanon:)
Försöker även vänja mig med glasögonen, vet inte riktigt om jag ska gilla dom eller inte, men tiden säger väl sitt!
Har även fått reda på att jag har bra värden på kolesterol, blodsocker mm
Jag sköter mig helt enkelt,
Har nämligen varit på en ny anställnings undersökning, så då får man bland annat ta pissprov(drogtest) kolla öronen, som faktiskt var lite kul eftersom jag har problem med dom, men såg ganska så bra ut! Hörde lite sämre på höger öra, vilket jag vetat länge men inte i någon riskzon än!
Även tagit blodprov på sjukan för att kolla levern(alkoholvanor) så de hoppas jag också är bra! Borde va det
Imorgon kanske det bär av till Mora igen! Men bara över dagen, fast lär nog komma hem ganska sent men det får gå det med, är ledig på fredag så det är skönt :) helgen får jag se vad som sker, Harry time vore bra!

S.

Ovido - Quiz & Flashcards