sanneback

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av sanneback - 11 juni 2013 21:39

 


Även den vissna blomman ska få vara med


Har precis varit ute på en promenad, nästan en timme fick de bli

gick upp och ner några gånger i frösöbacken,  bra träning fast man inte springer

kommer troligtvis känna av baksidan av benen imorgon!

men känns hittills bra att bo på frösön, bästa promenadstället alla fall

ska på banken imorgon redan, ska bli spännande! 

kanske man är en lägenhetsägare i slutet av månaden :O ännu mera spännande

ne men det känns bra, otroligt skönt att få äga det man bor i,  

och känner att jag skulle klara av de, men det handlar om mycket pengar!

fast istället för att betala till någon annan så betalar jag till mig själv, 

det är ju samma summa jag betalar in nu som jag kommer göra då jag äger lägenheten

så mycket tankar och funderingar om det är rätt eller fel

fast jag känner mig väldigt säker, dock jag var emot köpet av denna lägenhet från början

men när man tittat på andra lägenheter, priser och hyror, så är den jävligt bra! 

jag vart nog bara stressad, och såg väl ett tunnelseende 

men allt visar sig imorgon om jag får klartecken! 

ska även fixa med pensionssparandet...hemskt att behöva göra de vid 22 år..

men det ska ju också fixas, och lika bra att ta allt på en och samma gång

måste även fixa så jag ska börja betala mitt studielån, men det har inte banken någe att göra med men måste komma ihåg att börja betala tillbaka de

känns dumt att betala in hela på en gång, då det är så låg ränta

kikade in nu och om jag betalade mellan 500-700 månad så är skulden betald på 15 år

är ju inte mycket pengar, så behöver inte ha kvar det tills jag är 65 alla fall :P haha

 

ne nu måste jag sova, 


s.

 

Ovido - Quiz & Flashcards