sanneback

Direktlänk till inlägg 5 juni 2013

5 juni

Av sanneback - 5 juni 2013 12:41

Grattis alla studenter, till kallt och regnigt väder!

fan fattar inte att det var 4 år sedan jag gick ut, helt sjukt :O

vart tar tiden vägen? men det har ju hänt en del sedan jag gick ut på trappan!

men hade alla fall lagomt väder, inte som denna dag, 

det första året jag inte är där och kikar på när dom åker flak, 

brukar ta med mig kameran och fota dom glada!

men i år har jag ingen som tar studenten, så det är nog därför 

och vill inte stå i regn och kolla på dom heller... 


 

   

åkte i söndags till mora igen ju!

så jobbat måndag och igår lite längre dagar för att hinna dom sista vingarna

igår kom vi fram till hotellet vid halv nio tiden ungefär !

men känns grymt skönt att det är klart allt nu, 

så idag åkte vi hem och tog ut komptid halva dagen, skönt med långhelg

dock så är jag typ sjuk... ont i halsen och snorig

precis då man ska få vara hemma en längre tid! aja bara hoppas det går över snart

annars så kanske joel och jag ska åka och kolla på en lägenhet ikväll

men det visar sig om de blir av för han vet inte när han slutar

men får hoppas på de alla fall! 

vi har väl tankar på att köpa en egen istället för att hyra! men det får vi se hur de blir

håller på att bråkas med harry just nu, märks att han är lite trotsig... 

men det ska vi nog få ordning på, och tratten sitter fortfararande kvar, 

men om någon dag slipper han den, skönt de ska bli! 

inte lättaste att sova under täcke med den på :P


 


s.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards