sanneback

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av sanneback - 1 juni 2013 18:49

Detta är baksidan av mitt liv, mår så äckligt dåligt av att ha denna jävla skit! Vill bara sätta mig i ett hörn och gråta, om ens orken finns att göra de... Och det som är på bilden är inte ens i närheten av vad det kan vara! Men jag försöker att se positivt på allt, fast detta tynger ner mig längst ner på botten! Jag försöker så gott jag kan men ibland pallar man bara inte!
Jag kanske gnäller och det inte ser så farligt ut, men ständig smärta i ansiktet, inte kunna sminka över det, eller skratta som normalt folk är inte kul... Men ska försöka ha det mys ikväll, ska snart äta grillat med Joel och Mimmi, sedan kommer Henke, Robin och moxell, Cecilia och HenkeS hoppas jag tittar förbi! Sedan kanske de blir fröjdholmen, om jag känner för det helt enkelt!

Av sanneback - 1 juni 2013 10:41

vart tog maj vägen? redan juni och sommar! :)

igår kom jag hem vid fem sex tiden, så mimmi kom med sallad och så käkade vi ute

är ju i ängsmon med hundarna denna helg och vecka

pia och christerär i turkiet och har det gött!

sedan kom cecilia förbi en stund, snackat och tagit det lugnt, 

imorse kom joel hem, skönt att få träffa pojken igen <3

så idag har jag tagit en morgon promenad med hundarna, sedan gick jag själv en stund

vill inte gå för mycket med harry med tanke på att han är ny opererad. 

så testade min nya pulsklocka som jag fått av joel! så nöjd :)

men blev lite fel start tror jag, så ska göra om imorgon igen och se

för min puls blev väldigt låg så gick inte så fort idag

men de var nog för att jag startade den innan jag började att gå! 

men kommer använda den väldigt mycket, längtar tills jag för börja springa :D 



 


nu ska vi åka iväg och hämta alla saker i alla lägenheter vi har över allt! 

sedan mysa med grillning hoppas jag :) 


s.

Skapa flashcards