sanneback

Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

29 maj

Av sanneback - 29 maj 2013 19:46

idag har de varit en ganska bra dag fast vi fick avbryta idag med för förhöga vindar!

men ett till verk klar, så det är bara bra!

sedan bjöd siemens på lunch, grillade hamburgare och fikabröd!

det har varit två danskar som kollat på en växellåda som varit problem med

och så frågade han något(min danska är verkligen inge bra) om jag varit någon annan stans

så sa jag mina platser, och då när jag sa statkraft hitra så sa han ja

dom bytte huvudlager på en maskin då när jag och jocke hade praktik

så då kommer jag ihåg att vi var där samtidigt, tyckte jag kände igen han 

världen är då bra allt liten ibland :P

skulle nog vara ganska kul att jobba som dom, dom är ju ett special team

dom som kollar på tec växellådor och såna saker..

man skulle kunna säga mera inriktad, inte bara en tekniker!

skulle vara något, att få ha lite mer kunskap om maskinerna än vad man har nu

men så fort man får chansen att läsa eller lära, utbildning mm ska jag ta dom

jag tycker allt sånt är intressant och kul, 

dock så är det ju dom som får resa väldigt mycket, men vore säkert roligt några år,

se många olika platser samt träffa massa olika människor 

tjäna pengar som fan gör dom ju! och det är tur att jag är 22 år endast! 


 


har käkat god lax på hotellet till middag idag, 

sedan vila lite och varit och träna, promenad i lut samt mage, gick fint fint

men vågar inte ta i för mycket med magen, som plankan då man vilar på armarna, 

men det får funka, snart är det inte allt för länge kvar

så det blir ner till stockholm i juli på tremånaderskoll

hoppas det ser ut som han vill att det ska se ut, så man slipper annat problem

det värsta vore om jag måste opereras igen för att fixa det rätt eller liknande

för ena bröstet har implantatet inte riktigt hamna där det ska än

har mailat min läkare om de och han säger att jag inte ska stressa, det tar tid!

brösten läker olika, och kan ta upp till 6 månader innan allt är färdigt

man ser också på ärren, det implantat som ligger mer rätt har ärret läkt bättre än det andra

så det ligger väl något i det antar jag, får se vad han säger då vi ses!

men jag är ju så ivrig och tänker inte på att det inte vär länge sedan jag gjorde den... 

så får passa på att shoppa lite, tur man får en bra lön i juni!!


min hud börjar även att se bättre ut, inte lika finnig som innan(skit som ska ut)

så det kanske börjar lugna sig, känns alla fall bra

hoppas att det går åt det bättre hållet så jag kan fortsätta med dessa produkter

så slipper jag leta efter annat :)


har även ett par nya låtar som jag lyssnar på flitigt just nu  


am I wrong - ENVY http://www.youtube.com/watch?v=VBmEJZofz2s

reload - sebastian I http://www.youtube.com/watch?v=W13wdCKlhUM

waiting all night - rudimental http://www.youtube.com/watch?v=pruRRYj9u7c


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards