sanneback

Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

26 maj

Av sanneback - 26 maj 2013 22:09

i fredags så åkte vi och jobbade till ett för att sedan åka hemmåt!! 

så skönt att få komma hem, joel hade köpt rosor och lagat mat åt mig, killen kan han :)

sedan blev det att svida om, kalas fick de bli, 

moa fyllde år så dom kom till oss, sedan skjutsade henke mig till sandra där mimmi och cecilia var

för att sedan åka till oss och vara med dom som var där! en mysig och trevlig kväll 


 


igår så åkte jag och sofia till lit en sväng för att fixa med lite saker, 

hämtade mina solglasögon, plus beställa ett par vanliga(får på köpet) 

men då jag beställde mina solglasögon så hittade jag inte ett par vanliga men när jag hämtade dom så frågade en annan om jag skulle kika igen, så då blev det ett par

man ska passa på då man får gratis saker, fast dom kanske inte kommer användas lika mycket

jag gillar verkligen dom jag har nu, skulle vilja köpa ett par lika dana bara för att ha ett par till

sedan blev de salladslunch med sofia, joel och mimmi i badhusparken :)

åkte och hälsade på lilla harry, min söta pojk! han som ska opereras på tisdag :/

men det ska nog gå bra, pia och joel ska vara med han !

på kvällen så hade vi bokat bord på innefickan, och bio

jag käkade renfilen, så sjukt god och mycket mat! blev proppmätt

på bion blev det fast and furious 6, grymt jävla bra! 

så se den om ni sett dom andra, kan ju säga att en nummer 7 kommer komma ;)


 


idag så klev jag upp ganska tidigt, lagade matlådor till veckan

packade och fixade med lite saker!

sedan så träffa jag upp mimmi och cecilia för att hämta ut paket, 

solskydd för ansiktet som kommer användas flitigt, varje dag faktiskt

vi gick och la oss i solen och snacka en stund, skönt med lite värme :)

käkat salladslunch på ballen och solat 

lite färg har kommit, men använt solskydd 30 på hela mig så de tar sin lilla tid

men är hellre rädd om min hud än att tänka på att bli brun snabbt

huden är vårt största organ och min är redan så pass skadad så jag är extra försiktig 

duschat och fixat inför avfärden till mora igen...

även tagit viktiga beslut med joel, känns som att det är ett väldigt bra beslut! 

en större sten lättade från magen, och tankar som gnagt i huvudet! härligt!!

efter vägen till mora så fick jag stanna och ta lite kort vid ett ställe

så ska fixa med dom imorgon, lyckades komma ihåg att ta med mig kameran denna vecka!


     


 

 

helgen har verkligen varit kanon! fyllt på all energi för en ny vecka

varit med alla kära och fått en riktig myskväll med joel<3 

 

s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards