sanneback

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

23 maj

Av sanneback - 23 maj 2013 21:28

ska läsa lite på datorn sedan ska jag ta och sova

imorgon bär det äntligen av hem igen! :) fast åker tillbaka hit på söndag igen

idag så har vädret varit grymt dåligt! så vi kom igång väldigt sent

sedan fick vi avbryta för att det kom åskmoln mot oss...

vi har ju koll på vädret konstant eftersom jobbet är så beroende av det

men när killarna väl var nere så åkte vi upp för att kunna starta upp det igen

då vi klev ur hissen ropade dom att både blixt och mulle syntes och hördes nära impå varandra

så vi skyda oss upp, fixade allt och ner igen,

ingen av oss har startat upp verket så fort som vi gjorde idag :P

och vi klarade oss utan nedslag på oss all fall! 

så imorgon ska det verket fixas klart sedan åker vi hem :)

i träningsväg blev det en stunds promenad i parken sedan 2 mil cykel och ben!

imorgon kanske jag åker på gymmet då jag kommit hem, skönt att röra på sig efter massa bil

saknar lilla fristilen faktiskt, tror jag kommer fortsätta gå där fast jag flytta på frösön

har funderat på att byta och det närmsta är sports gym på stan

men vill inte gå på de gymmet, trivs så otoligt bra på fristilen fast de ät väldigt litet :)

i helgen ska jag verkligen åka och mysa med harry, ett måste, saknar lillen <3

ska till lit på lördag en stund och de kanske även blir motormässan på lördag eller söndag, 

laga matlådor och packa upp resten av lägenheten!

 

 

 

men det är så mycket som är pågång och får ingen ordning

allt blir mycket svårare då jag är på en helt annan plats än där jag bor

vill få alla saker mer placerad på rätt ställe i huvudet, 

för just nu är det verkligen kaos där inne...

men mest frustrerad är att det aldrig tar slut på saker, när ska man få ta det lugnt?

faktikst så känner jag mig väldigt liten och ensammen, fast jag inte är de

har alla bästa människor omkring mig som man kan hitta, 

och det är konstigt att ens känslan kommer, men så är vi väl antar jag

vi människor har behov, av alla känslor som finns, och jag måste få dom mer än på sms/telefon

det är nog därför jag känner så här, ska bli skönt att få komma hem och fylla på dom igen

 

s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards