sanneback

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av sanneback - 12 maj 2013 21:20

Har precis packat klart, eller lite saker som ska fixas imorgon men ska inte vara på jämtkraft förrän vid halv åtta!
Så får lite sovmorgon!
Är lite små nervös, men de går nog bra, kanske bra att jag börjar den hårda vägen... Haha
Idag har vi käkat både pizza och Kina mat! Åkt lite bil, hämtat flyttkartonger, skratta, käka glass, myst, kika film,
Ska snart på gymmet med jolle kanske, eller så blir det hoppa in i duschen och sedan sova, är ganska trött så blir nog sängen!
Längtar tills allt är färdigt med flytt och då jag jobbat klart i Dalarna! Så kan jag ägna tid åt allt jag vill, jag vill vara med Harry pojken, fota, och träna!
Men det hinns med då tiden kommer,

Av sanneback - 12 maj 2013 11:10

började dagen med en promenad med cecilia, sedan gick vi och sola en stund!

sedan häng i parken med grabbarna för att sedan käka middag

käkade renfilen på sir wingston, 

och fan vad god den var! ät den om ni ska käka där någon gång

sedan stack vi till skamman och hade förfest, spela kort, prata svengelska, drack

jag frågade om chris ville komma med på fest i fredags, så klart!

så vi fick snacka engelska mest hela kvällen, kul alla fall

många skratt då alla försökte prata, det blev lite hur som helst

sedan stack vi på g3, helt klart bäst denna kväll

dansa, dansa, dansa, och dansa hela kvällen :)

slapp alla småbrudarna som ska stå och puttas, 

och är man 7-8 som dansar tillsammans så kan det inte bli mer än bäst

jag ville ju ut och dansa förut i veckan och de fick jag verkligen igår

en konon bra jävla dag/kväll kan jag säga!

nu ska jag, jolle bredvid mig gå och käka med löqen, 

får se när restan av folket vaknar haha!


       


s.   

Skapa flashcards