sanneback

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av sanneback - 9 maj 2013 23:31

Vad mycket det hände denna kväll, kommer bo på nytt ställe om en/två veckor!! Ska nämligen flytta till frösön till Kims lägenhet, en stor fin trea!!
Skönt att lämna denna fula lägenhet, dock älskar jag att bo här, läget och bästa grannar man kan leta efter, trivs bra men den är så jävla ful, alla tapeter, vissa golv, litet och trångt...
Och nu får vi en stor fin lägenhet, stort kök, tvättmaskin/diskmaskin, och en balkong, helt klart det bästa! Och det är på solsidan så jag kommer spendera många timmar där!! :)
Vi funderar på att antingen göra det tredje rummet till spel rum, skaffa biljardbord, piltavla och såna saker!
Eller ett gästrum så om nån vill sova över någon gång!
Så jävla kul, och det känns så bra allt ihopa fast det bestämdes på en timme
Kommer bli kul att fixa nya saker dit, men vi har mycket sedan lämnar Kim en del saker som hyllor och lampor!
Men får inreda fint och att inte fula tapeter ska förstöra allt ihopa som i denna lägenhet! Härliga tider kommer
Annars så har vi fikat på Tages, jag, Joel och Mimmi :) sedan till Kim och bestämde saker som skulle vara kvar!
Vi har åkt lite bil, träffa Simon och Henke som körde hoj! Och nu ska jag sova, imorgon blir det åka på jämtkraft för att fixa arbetskläder inför nästa vecka!, sedan på stan och kika glasögon, och sedan bil!! Ja jag har bestämt mig att köpa bil, kanske inte prio men då Joel är borta är de segt, kan inte ta mig någon stans enkelt, handla, åka till torvalla eller lit när jag vill! Sedan kanske jag måste ha den i jobbet någon gång! Så vi får se vad jag finner, men det kanske tar nån vecka innan men ska kika på den modellen jag vill ha :)
Annars i helgen blir det middag och eventuellt utgång på lördag med gänget! Så de blir kul, hoppas att alla kan vara med! Och så klart börja packa alla saker... Men det går nog fort när man väl börjar!! Spännande

Av sanneback - 9 maj 2013 15:33

gårdagen var väldigt mysig hemma hos erika :)

vi snackade om allt möjligt, speciellt om hennes bröllop! kommer bli så kul

jag ska ju vara tärna till henne, så hon har fixat med klänning och såna saker!

så testade den igår, dock lite stor, men vi ska sy in de

jag hade inte opererat mig då vi mätte och tog i lite för mycket med måttet!

men det gör inget, sån går att fixa väldigt lätt, 

drack vin och satt på deras altan till elva igårkväll, HÄRLIGT, sommaren är påväg :)


 


idag så sov jag och joel till elva ungefär, så skönt! :)

käkade god frukost för att sedan äntligen få gå på gymmet!! som jag längtat!

det blev 30 min cross(utan armar) och 20 min gång i lutning på bandet!

sedan körde jag ben, det ända jag får träna... men skönt var de. att få ta i lite

men körde lugnt, ungefär mer än hälften av jag jag brukar ta på benpress och benböj

och körde inte med lös stång, eftersom då håller man in och spänner armarna mer!

än vad man gör i en smithmaskine, men det får funka!

så imorgon kommer jag troligtvis ha träningsvärk, men som jag saknat det!! 


   


mina nys skor är riktigt sköna, sitter väldigt bra på foten också!! rekommenderar dom :)

inga problem med skavsår, fast det har jag aldrig haft faktiskt med nya skor! skönt

mamma och magnus var förbi för en stund sedan och snacka lite granna!

snart kommer nog mimmi förbi också, ska hjälpa henne med att slinga hennes hår! spännande ;)

och hon ska få hjälpa mig att beställa lite ansiktskrämer(nörden som hon är;)) 

jag måste sluta med min feta kräm, beroende är jag helt klart, och är egentligen inte bra

så får se om jag får någon ordning på den, dock hjälper ju inte eksem eller pollen den

ska fan kräva en kortisonspruta då första omgången kommer!!

vilken redan har gjort, huden är om, röd och svullen... glad sommar 

aja jag får försöka att inte deppa ihop, men det tär på en så jävla mycket

eftersom det mesta sitter i ansiktet, där alla ser...

men jag ska inte klaga, finns dom som har det tusen gånger värre än mig!


     

 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards