sanneback

Alla inlägg den 7 maj 2013

Av sanneback - 7 maj 2013 21:42

är fortfarande väldigt glad och på bra humör :D 

idag så har jag inte gjort överdrivet mycket! hämtat posten, 

fick äntligen mina saker så har smyckat ut lite av kläderna, visar imorgon :)

fick för mig att inhandlat ett par hörlurar, men grymt bra ljud är de, 

kanske ser ut som nån utomjording men vem bryr sig? :P haha inte ja

och har haft på mig dom hela eftermiddagen och dansat runt i hela lägenheten! 

ja jag kanske inte är den normalaste personen, men det är ganska nice att göra de :P

sa att jag gjorde de till joel, och han skratta, och sa att det förvånade mig inte!

jag får något ryck ibland, som hemma hos mamma för någon dag sedan

stod jag och poppade musik, sjöng, och dansa! (totalt jävla tondöv är jag)

och några fick det på snapchat av joel, så dom fick nog sig ett gott skratt!


 


blivit lite gott käk och sedan tvättat!

tog en efterlängtad promenad, över en timme i solsken och mina hörlurar ;)

känns så gött att få komma igång, det kryper i hela kroppen!! 

kan inte bli en skönare avslut på dagen, jo lite god fruktsallad så är magen glad också!

testa att äta fruktsallad med keso, det är riktigt gott faktiskt!

nu ska jag hämta upp tvätten sedan sova, ska till optikern imorgon!

jo just, min fösta arbetsvecka kommer bli i dalarna! ingen lugn start här är inte

kommer vara borta i två veckor, men åker hem på helgen, så man får umgås med sjöludd!


     


sedan kom lite tankar, det är ju lite vatten i den stora storsjön!

ska se om jag får med joel och ta lite kort imorgon,

bara om det är fint väder, men önskar också att jag kunde plocka upp en person ur fickan

så som jag föreställer att bilden ska vara.. men får försöka själv helt enkelt :)

jag längtar även efter alla mina vänner <3

jag ska till erika imorgon, och hoppas det blir en middag ute i veckan med resten

jag är faktikst även sugen på att gå ut och dansa! men i denna stad känns det som en dålig tanke, finns inget bra ställe, sedan konstiga människor och tejer som bara ska puttas

så nöjer mig ganska bra med mina hörlurar och lägenheten, får ju lyssna på de jag vill alla fall:P


gondatt 



s.

Skapa flashcards