sanneback

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av sanneback - 4 maj 2013 13:18

idag mår jag bakis! men fan vad kul jag hade igår :D

vi började med lunch, fick betyg och umgicks med lärarna!

sedan gick vi till elevhemmet, där många i klassen bor, 

drack och snacka, skrattade och prata hur det varit dessa två år

sedan trerättersmiddag som skolan bjöd på, gott gott! 

efter de drog vi på hörnet(ströms "krog") haha och hade det fortsatt trevligt! 

kommer sakna dom flesta i klassen, har haft så jävla roligt med dom

skönaste gänget jag träffat, hoppas man kommer ses igen

vi har vår lilla grupp på face så man får se och följa alla där om hur det går :)


 


mår som jag förtjänar idag, men bra jävla kväll så det gör inget,

var och handla stans godaste räkmacka på torgbrinkens cafe, 

och cola till frukost, mm så gott!

ikväll skulle vi käka lite mat med vänner, men joel spydde nyss så vet inte alls

jag hoppas att jag inte blir sjuk heller... blää

nu ska jag pyssla om honom, och sedan duscha av mig bakfyllan!


   


s.


Ovido - Quiz & Flashcards