sanneback

Direktlänk till inlägg 1 maj 2013

1 maj

Av sanneback - 1 maj 2013 11:27

igår så åkte ja till frissan, klippte och slinga! väldigt skönt att få bort allt slitet

sedan hem för att fixa inför middagen :)

som blev väldigt lyckad, grillade goda grillspett, åt en sjukt god marängtårta, 

drack lite rosé, snacka, rökte vattenpipa och hade det riktigt trevligt :)

gick och kollade på klöstas majbrasa en sväng, 

 

                               

 

tack för en mysig kväll alla :)

 

idag ska jag fixa med jackorna, rita, sy in byxor, 

sedan kommer min harry, ska vara ute med han och abbe

joel åker och jobbar, men får ha hundarna som sällskap, mys

ska även kika på hur träningen ska läggas upp när jag får börja

ska göra om och träna annorlunda, för att komma igen snabbt med det som försvunnit!! 

om exakt en vecka får jag röra på mig så pass att jag får bli varm/svettig

ärren får inte bli svettiga under första tre veckorna eftersom det är öppna sår

men efter dessa tre veckor ska det ha läkt ihop så pass bra så det ska funka

så det kommer bli skönt, kan få gå på gymmet, plus träna underkroppen

snygga spiror kommer jag garanterat få efter denna tid då jag bara få träna dom :P

sedan får jag känna efter själv när jag kommer kunna träna mage och rygg

armar/bröst får jag vänta med tre månader, och alla dragövningar också..

men det håller jag nog ut med, så länge jag får röra på mig är jag nöjd, 

kommer bli grymt skönt, så gymmet, here I come 

 

har lite fototankar också, skulle vilja gå ut och fota, men det är så tråkigt ute än så länge

men man kanske kan få någon cool bild ändå, 

ska se var jag har med mig för kläder och kanske gå ut, kallt men vad gör de?

mycket saker jag ska hinna med idag, men känns kul

inspiration av massa saker som rullar i huvudet och kreativiteten kommer fram :)

ibland ska man tro och testa själv innan man ber någon annan!! 


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards