sanneback

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av sanneback - 1 maj 2013 19:28

               


Vad härligt väder det varit ute!! grymt skönt :)

har varit ute en massa med hundarna, lekt och myst

ska ta en sista kvällstur med dom snart runt travbanan, så sover dom gott sedan 

försökt lära harry att ligga, men det är inte det lättaste :P 

önskar jag kunde få ha han hos mig hela tiden, men funkar ju inte :/

vill ju träna och leka med han så mycket som möjligt!! men han har de så bra i torvalla

vilket känns skönt, han och mille går så bra tillsammans också! 

har även varit ute med kameran, men vart inge super bra..tur det bara är början på sommaren

finns ju inge bättre, ljust och värme(får man hoppas på) om dagarna

är även väldigt spänd om jobbet, hur löneförhandlar man? :P när ska jag börja?

men förhoppningsvis är det mesta klart denna vecka!


 


            

s.

Av sanneback - 1 maj 2013 11:27

igår så åkte ja till frissan, klippte och slinga! väldigt skönt att få bort allt slitet

sedan hem för att fixa inför middagen :)

som blev väldigt lyckad, grillade goda grillspett, åt en sjukt god marängtårta, 

drack lite rosé, snacka, rökte vattenpipa och hade det riktigt trevligt :)

gick och kollade på klöstas majbrasa en sväng, 

 

                               

 

tack för en mysig kväll alla :)

 

idag ska jag fixa med jackorna, rita, sy in byxor, 

sedan kommer min harry, ska vara ute med han och abbe

joel åker och jobbar, men får ha hundarna som sällskap, mys

ska även kika på hur träningen ska läggas upp när jag får börja

ska göra om och träna annorlunda, för att komma igen snabbt med det som försvunnit!! 

om exakt en vecka får jag röra på mig så pass att jag får bli varm/svettig

ärren får inte bli svettiga under första tre veckorna eftersom det är öppna sår

men efter dessa tre veckor ska det ha läkt ihop så pass bra så det ska funka

så det kommer bli skönt, kan få gå på gymmet, plus träna underkroppen

snygga spiror kommer jag garanterat få efter denna tid då jag bara få träna dom :P

sedan får jag känna efter själv när jag kommer kunna träna mage och rygg

armar/bröst får jag vänta med tre månader, och alla dragövningar också..

men det håller jag nog ut med, så länge jag får röra på mig är jag nöjd, 

kommer bli grymt skönt, så gymmet, here I come 

 

har lite fototankar också, skulle vilja gå ut och fota, men det är så tråkigt ute än så länge

men man kanske kan få någon cool bild ändå, 

ska se var jag har med mig för kläder och kanske gå ut, kallt men vad gör de?

mycket saker jag ska hinna med idag, men känns kul

inspiration av massa saker som rullar i huvudet och kreativiteten kommer fram :)

ibland ska man tro och testa själv innan man ber någon annan!! 


s.


Ovido - Quiz & Flashcards