sanneback

Alla inlägg den 28 april 2013

Av sanneback - 28 april 2013 22:22

Idag så har vi promenerat en sväng med båda hundarna, skönt att komma ut, dock blåser det så mycket.. Som vanligt i denna stad!
Åkte till pappa, fixade med shortsen, blev ganska så bra, men ska göra klart dom imorgon, ska också fixa min skjorta :) beställde lite saker på nätet som jag ska använda, får se hur det blir!! Käkade middag och bara tog det lugnt! Plockade fram gamla nintendo 64, finns verkligen Inge bättre tv spel, och super Mario, kan sitta i timmar och spela, spela, spela , känner mig som barn igen, tror jag var mellan 7-8 då Kim fick det i julklapp, brukade alltid spela tillsammans med pappa, kul alla fall:) så nu ligger vi och ska sova,
Ska skjutsa in Johannes till skolan imorgon, ska jag gå lite ärenden och hämta datorn, vara ute om vädret är bra och sy en massa :)

Av sanneback - 28 april 2013 09:11

i fredags så blev det staden på förmiddagen, skrapade ihop ett par linnen 

skulle kika efter bikini men orkade inte

för jag mådde inte helt hundra, så åkte hem packade och stack till klösta

har fått en blåsa på sidan av tungan, så det gör så ont hela tiden...

kan inte prata riktigt, kan inte äta mat/dricka...

så levde på ett paket nudlar och glass, det var nog därför jag mådde dåligt

men hemma i klösta blev det ett skönt bad, tv och film på kvällen

mimmi hade vägarna förbi och tittade in en sväng, :)

hämtade även ut paket, kläder jag hade beställt för några dagar sedan 

chansade att beställa hem en bikini, har ju ingen aning om storlek nu, men den passade sjukt bra

kostade 80 kr, väldigt värt när den vart så bra, 


 


  


började dagen med att duscha, tog bort tejparna och kompressorn så jag fick rent såren mer

allt såg fint ut, även det som var inflammerat! vilket var skönt att se

men tvättade extra med sårtvätt och nu är det tejpat igen..

hoppas att det håller i sig och läker ihop väldigt fint :)

annars så funkar allt bra, inte ont så speciellt mycket, kan kännas när man ska upp och ur sängen

men får fortfarande inte ta i något... men om 11 dagar får jag börja ut och gå

sedan nån vecka till får jag börja träna underkroppen!! weeiii

skulle sedan gå jag på tjejmässan i lit, men åkte till pappa och umgicks med syskonen

åkte och gick med joel och abbe ett varv runt travbanan, lagade mat

sedan skjutsade jag inte joel till stan, han skulle hänga med vännerna, jag var inte så sugen

dåligt med mat dessa dagar och alkohol på de.. kommer ju flera tåg :)

åkte förbi mimmi efter jag lämnat av han, för att sedan åka förbi dom innan jag stack hem

åkte till pappa och sydde med maja, fixade ett par shorts av gamla jeans jag haft!!

vart väldigt bra. så idag ska hon få hjälpa mig med en gammal skjorta :)


      


det roligaste av allt igår var att jag lånade BMW:n av mamma och magnus, men shhh säg inget :O

säger då bara de, fan vad den går! läskigt hur fort man kan köra med den

och att man knappt känner av hur fort det egentligen går fast man ligger en bra bit över 160

så jag och mimmi gasade av den på flygrakan en sväng, så jävla kul!

man är nästan lite skakis och pirrig när man kör den :P

lite kul när man körde i stan, alla kollade på en, lilla jag i den stora bilen.. haha

nu är det bara att spara så man kan köpa ett eget monster!! 


 


idag verkar det bli finväder!! ska ut med abbe på en längre promenad, 

käka mat med pappa, joel tror jag jobbar :/ sedan bara ta det lugnt, 

blir nog en massa film och spel ikväll, ska lira lite nintendo 64 hos far, bästa spelet!!


vänta ivrigt på morgondagen... jämtkraft kommer ringa och är spänd på vad dom har att säga

jävligt gött med jobb då skolan är klar, och på hemmaplan

jag som har varit så orolig över att behöva flytta, men det kanske inte behövs, hur bra som helst

kanske man kan slå sig ner, jag och joel i vårt drömhus någon stans här omrking

har ju en tomt som jag vill slå upp hus på, men det ryktas om att dom aldrig ska sälja de(går i arv)

men det finns flera fina ställen här omrking östersund, 

en lägenhet vill jag inte köpa, om det inte dyker upp den perfekta som båda gillar

men tror vi är eniga om att vi vill flytta till hus på en gång istället :) 
en lägenhet behövs inget underhåll av huset men då måste du dela allt med alla andra som bor i det

huset har du underhåll men du får du ha allt själv, för och nackdelar på båda

vi får se vad det blir, men nått efter sommaren helt klart!


blir även frissan på tisdag, skippade den innan operationen(tanken på tvålen) så det får bli nu

ska bli skönt, klippa av slita toppar och färga, vet inte riktigt vad jag ska satsa på denna gång

kanske ljust upptill och mörka toppar? bara ljust, eller nått helt annat!

på kvällen kommer det lite vänner hit, ska grilla, kolla majbrasa, spela spel, basta(jag får inte:( )

bara ha en mysig kväll, med god mat och fint folk, tror jag blir en lyckad kväll

och på onsdag så kommer HARRY, min lilla pojk! ska busa och träna i massor dessa dagar!


ne nu ska jag väcka sjöludd och dra med han ut en sväng, om han inte är allt för bakis :P


 


s.

Skapa flashcards