sanneback

Direktlänk till inlägg 22 april 2013

22 april

Av sanneback - 22 april 2013 11:33

 


sitter och kikar tv med en kopp te av ingefära, chili och citron!

ingefära sägs ha en bra läkande effekt, chili och citron för att få igång magen

dom starka smärtstillande tabletterna stannar upp magen vilket är väldigt störigt

den är tre gånger större än vanligt just nu.... men de går till sig snart hoppas jag

har vait och handlat, eller joel fick göra det största arbetet! men skönt med mat för hela veckan!

ikväll blir det antingen kyckling eller lax till middag! får se vad jag blir sugen på

joel jobbar så ska roa mig med skolarbete och film tror jag!

skicka en massa snapcht... sjukt roligt alla fall!! 

idag har jag fått följa hur löqen haft det på jobbet med lek, vila och ute! spännande dag haha

fick en film nyss då joel tvättade bilen!


kan ju säga en sak, fan vad jag längtar till sommaren :)

hänga med vänner, vara ute och njuta av solen, fota, grilla , ja allt som har sommaren till

förra sommaren var sjukt bra! så hoppas den blir lika bra detta år


   


längtar nog mest efter att få använda kameran, så mycket jag vill göra

bilder säger ju faktiskt mer än 1000 ord, och det är helt sant!

vill ta nya bilder med mig och joel, alla fall mer än två! (tålamod hos sjölund=sådär)

men dessa bilder hade jag ingen fjärrkontrollen, blir ju bättre med skärpa och fokus med en sån

slippa slå på kameran för att sedan springa bort och försöka få till rätt "ställning" på några sekunder 

kan man stå på en och samma plats och bara trycka av, min räcker ca 80 meter så det är bra

helt klart ett värt köp om man fotar mycket, om man vill ta kort på sig själv utan att be andra om hjälp

och om jag är framför kameran och nån annan tar kort känns det så dumt, gör det heldre själv!

sedan är det väldigt avslappnande att få gå ut och ta lite kort för sig själv :)


Inspiration

 


sedan saknar jag lille harry, men leka med en valp nu vore inte det bästa kanske

men tror joel snacka om att åka dit på onsdag! så får pussa lite på han :)


 



s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards