sanneback

Direktlänk till inlägg 14 april 2013

14 april

Av sanneback - 14 april 2013 22:09

Helgen har varit kanon! riktigt bra :)

fredags vart det ju middag med mamma och co! 

käkade renfile, den var helt okej, eller filen var parfekt men såsen till var sådär...

sedan skjussade jag hem alla tilll lit, och hem till stan igen

johannes sov hos oss eftersom han och joel skulle åka skoter på lördagen

dom stack iväg, jag åkte till torvalla och mös med hundarna! 

gick långpromenad och gosa i soffan, sedan blev det gymmet, och hem för dusch och fix :)

det blev fest för hela slanten! eller jag var nykter men lika kul hade jag för de!

jag tror vi var runt 15 stycken och bara kända personer 

henke p kom, löqen spelade gitarr och vi andra sjöng för han :)

det blev cuprum, ännu mera sång och mera alkohol åt folket

dom flesta vart jävligt knöl, alla fall henke som blev bjuden av alla, 

sedan blev det kebabben och hem för sömn:)

vi tappade joel efter vägen, eller han snackade med moxell och vi gick vidare hem

runt halv fem kom han ramlandes in, han följde tydligen med han in och drack cider :P

jag somnade så fort jag hade lagt mig!



    


jag hade en kanonkväll fast jag var nykter, det är tack vara allt fint folk

bara några av alla som var hos oss, men det är de lilla "gäng" som brukar hänga!

fattas ju några men alla kan inte vara på en och samma plats alltid!

och kul är det att vi alla håller ihop fortfarande, finns ju inge bättre :)


idag så har jag, joel och löqen varit på stan, fikat och hängt på monki

köpte mig en snygg tröja av sofie (löqens tjej), sedan ett par böcker 

är sjukt kär i tröjan, gillar alla såna sorters tröjor, vet inte hur många jag har i alla olika färger


   

   


vi har kikat en massa film idag, legat i sängen och kramats typ,

tvättat och tränat! segt att det är bara två dagar till som jag får träna på ett tag...

kommer tappa precis allt jag lyckats bygga upp under vintern, dålig tajming inför sommaren

men andra sidan så är det bara tre månader, sedan är det bara att börja bygga igen

har alla verktyg så det går nog fort om jag lägger ner tid och vilja på det

kanske har tillbaka formen i slutet av sommaren, tror jag får satsa på beach 2014 istället :)

just nu är jag helt slut i kroppen, dålig matlust... och lite sömn...

det är väl så när nervositeten sätter igång! inge bra alls :/ men men

det tar jag igen på torsdag, sömn och förhoppningsvis matlust i massor

sedan är jag glad för dom som vet om detta är så positiva, förstår och stöttar mig,

tack alla ni, och ni vet vilka ni är

nu ska jag krypa ner hos han, som snarkar(hörs ut till köket) och hoppas på att somna fort

imorgon ska jag till erika en sväng, byta däck på bilen, sedan träna med cecilia!


   

   


Kärlek till mina vänner, och tyvärr hatare det går inte att trampa på mig igen 


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards