sanneback

Alla inlägg den 11 april 2013

Av sanneback - 11 april 2013 18:02

 


Ja ibland måste man locka med något roligare än att man bara är klar!

ja och jag fick gå till frissan, så måndag ska jag få klippa och slinga ljusare :)

så jävla nöjd att jag skickat in hela arbetet! ÄNTLIGEN klart!

men nu är det bara ett arbete kvar.... men ändå

och snart är jag helt klar, ja 22 små dagar kvar, sjukt!!

att två år gick så fort förstår jag inte, vart tog tiden vägen? :O

men skönt, slipper man gå i skola igen...om man inte vill läsa något nytt så klart

nöjd över att jag lyckats tagit mig så långt som nu, sista dagarna sedan EXAMEN :)


men staratde med tvätten imorse, slut på tvättmedel och sköljmedel, så fick knata på willys och handla

käkade god frukost, med stora nyheten att hepatit A smittas via bär, som jag äter varje dag..

så får väl börja koka dom, har ju vaccienera mig, med vet inte hur det där funkar egentligen

stack på gymmet, mage-axlar-triceps vart det idag, det tog nästan två timmar...

kanske undanflykt från plugget en stund, men är ju klar nu så det är gött :)

lagat mat, köttfärssås och pasta, gott som alltid!

väntar på att jocke ska ringa så vi kan stämma av tidrapporterna, så dom skickas in också

ska försöka få lite hjälp med sista arbetet också, han har börjat alla fall!

lyssnar på norkska p3, det saknar jag från norge, mycket bättre än svenska :P

annan musik, roligt att höra när som snackar,

det får även bli en alkoholfri lördag, kom på de nu! som tur är..

men det gör inget alls, kan ju faktikst ha kul utan alkohol :)

tror jag aldrig varit på krogen nykter, jo kanske en två gånger!

ne en kopp te i väntan och sedan resten av kvällen får bli framför tv!


    





 


      


 


     







 





     



 


 


Läntar otroligt efter sommaren,

kikar på bilder sedan förra sommaren, som jag sagt innan var jävligt bra

tog vara på alla dagar jag var ledig, så skönt!

men nu börjar väl det "riktiga" livet med 4 veckors semester...

äch man får prioritera på helger, och då man är ledig, göra det man vill :)

så överlever man nog hela året ändå!

men att få fylla på med en massa fina bilder är det viktigaste för mig

för det är dom man kikar tillbaka på och ler, se allt det fina som finns omkring en!

och under sommaren är det roligare att ta kort, nån som stället upp som modell i skogen?

har snackat om det i massor, så kanske ska försöka få till det denna sommar,

har ju mina smultronställen där det kan bli snygga, coola och fina bilder!

det är ju roligaste, fast det är ganska kul att gå ut själv, med stativet och fjärrutlösaren!

en till grej som får mig att tänka igen saker och må bra, natur och sig själv :))


s.

Ovido - Quiz & Flashcards