sanneback

Direktlänk till inlägg 9 april 2013

9 april

Av sanneback - 9 april 2013 13:46

Igår så blev det städ hela förmiddagen

hade grus i hela lägenheten men nu är den ren igen!

ska köpa några plastblommor och ha i glasnurkar på bänken

härligt med lite färg, fått slänga påskblommorna och saknar att ha det på bordet

så ska kanske köpa mig några tulpaner eller liknande och ha varje dag

man blir lite gladare av att ha det runt okring sig :)


käkade lunch med pappa, fick lite hjälp med den kommande intervjun

han sa en del bra saker och ideer så sedan var det bara att knalla till jämrkraft

intervjun gick bara bra, var inte så nervös som jag trodde jag skulle vara

utan allt gick fint! skratta och hade oss i nästan två timmar!

faktiskt kul att dom hade haft klart alla intervjuer sedan länge

men ville snacka med mig innan dom bestämde sig,

dom hade aldrig gjort som dom gjorde med mig, hade ju inte skickat in en ansökan

men fick komma på intervju för de!! så i veckan får jag nog veta hur det gick

men ska inte ta ut något i förskott utan vänta på besketet om jobb eller inte

vore häftigt om jag fick det, så när jag tar examen den 3 maj, ska jag på jobbet den 6 maj


Efteråt blev det torvalla och mysa med hundarna! söta små djuren

harry är som han är, rolig, söt men jävligt envis... hårdare tag!

ska dit imorgon igen och ha hand om dom, tränas ska det göra!!



 


jag och joel stack hem, kikade på tv och somna ganska tidigt

kollade på biggest loser, tro, hopp och kärlek!

men fy fan hur dom utsätter sig själv! en tjej vägde 155 kg, över 100 kg mer än mig! :O

jag skulle vara en boll om jag la på mig så mycket, rulla mig dit jag skulle..

sjukt! och sjukt att dom nästan skiter i den chansen dom får,

jag skulle gärna kunna åka på ett läger med all hjälp man kan få! träning och kost

men idag kan jag själv, men tänkt på en sak

tänk om alla vet om vad man ska äta, hur man räknar kalorier, hur mycket förbränner man

så skulle ingen heller lida av fettma! men det är vi människor som är för lata

om man skapar sig kunskap, tid och vilja kan man nå dit man vill utan problem

det är ju faktiskt så att kosten är 80% och träning är 20%

punkt.


Vill iväg och träna, men väntar en dag till för säkerhets skull!

ska ut och gå en timme innan maten så har jag alla fall rört mig lite

gymmet har lite mer bakterier(för tatueringens skull) så de får bli bra med hemmaträning!

men imorgon får det bli kötta på gymmet igen

ska försöka träna så mycket som möjligt nu, ingen vila för det kommer jag ha nog av närmsta tiden..

men är fortfarande jävligt nöjd över tatueringarna!!

längtar till det är läkt och den har "satt" sig mera :)


     


idag så har jag ätit en till lunch med pappa, snackat om en massa annat som kommer hända

och han förstår mig med det mesta, jag är ju faktikst vuxen så de så!!

kan ju inte gör annat än att stötta mig i alla lägen, vilken han gör! :)

jag och joel ska snart iväg och boka hotell, har presentkort som måste användas upp snart

ska ner till stockholm den 17 april så vi bor över en natt dagen innan

flyg dit och hem är också bokade idag! för oss båda gick resorna 1500 kr, bra pris

sedan är det ju bara en timme dit och en timme hem, mer värt än att sitta på tåg flera timmar!

lite mer shopping kanske? :O haha nja det får bli lite lugnare på den fronten

jag har så mycket kläder, ska ju hinna använda allt också :P

sedan så vill jag strosa i gamla stan, fika på nått mysigt fik och såna saker

kommer ju vara ännu mera vår denna gång! skinnjackan kanske får följa med :)

ne nu ska jag ta på mig ett par byxor och åka


s.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards